- Anoniem..14 mei 2012 om 17:51
Hallo allemaal, ik heb sinds 3 dagen pijnlijke bultjes rondom mijn vagina en ook 2 dicht bijmijn anus. Ze doen ontzettend veel pijn. Het zijn geen genitale wratten (na wat ik heb gelezen en mijn vriend en ik hebben beiden geen soa). Het jeukt ook niet echt. Maar de pijn is best wel erg. Het zijn circa 10 bultjes, ongeveer 6 kleine en 4 wat grotere… Vooral bij het afvegen branden de puistjes. . . Ik heb veel gezocht op internet maar kan niet eht iets vinden wat op mijn bultjes lijkt.
Kunnen het van die ingegroeide haardingetjes zijn ofzo?”
Iemand een idee?? Ik hoor het graag..
Alvast bedankt!
1 reactieReagerenRSchorpioen22 mei 2012 om 21:03Hallo Anoniem,
Als ik dit lees lijkt het wel echt erg op Herpes, ik had precies hetzelfde (pijn, zelfde hoeveelheid en ook richting mijn anus, afvegen deed ook veel pijn).
Op internet leek het er ook eerst niet op, maar uiteindelijk bleek toch dat ik Herpes heb.Het zijn sowieso geen ingegroeide haarzakjes, die groeien niet zo plotseling en in zo’n grote hoeveelheid, ook moeten die niet zo’n vreselijke pijn doen.
Lees anders mijn bericht er over na:
http://www.dokter.nl/forum/Vagina-baarmoeder-eierstokken/291975-Extreem-pijnlijke-huidskleurige-bultjes-bij-vagina.htmlGezien je bericht al wat ouder is; hoe gaat het nu met je? Is het beter of erger geworden? En ben je al bij de dokter geweest? Wat is je verteld en welke medicijnen zijn je voorgeschreven? Was het inderdaad Herpes?
Succes en sterkte!
Groetjes
Reageren