- Jamie18 april 2012 om 09:46
Vanaf mijn 14e heb ik eigenlijk altijd last gehad bij het plassen. Het deed geen pijn, maar het gaf een naar gevoel. Niet alleen tijdens het plassen, maar ook erg lang daarna. Het gevoel is niet te omschrijven, je wilt niet bij iemand in de buurt zijn en zitten en liggen is ook niet mogelijk. Dit heb ik nu nog steeds, ik ben nu 18. Ik ben hiervoor een aantal keer naar de dokter geweest, maar het was ook geen blaasontsteking. Tot 2 jaar geleden, toen kreeg ik het ineens wel. Ik heb in die 2 jaar wel 20 keer een blaasontsteking gehad, en tijdens die ontsteking werd dat ‘nare gevoel’ alleen maar erger.
Tot heden belemmert dit gevoel mijn dagelijkse leven. Ik ben bang om in de ochtend naar de wc te gaan, omdat ik dat gevoel weer krijg. Daardoor ga ik ook wel eens later naar school, omdat ik dan gewoon echt niet de straat op kan, zo naar is het.
Ik heb al inwendig onderzoek gehad, ik drink nu meer, al een soa test gedaan maar er komt maar niks uit. Ik ben ten einde raad, ik weet echt niet wat ik ermee aan moet! Iemand die dit bekend voorkomt of die tips heeft? Alles is van harte welkom!