Zoeken Vraag het forum

Overheersend gevoel tijdens plassen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem20

Hallo allemaal.

Ik ben een meisje van 20 jaar en heb sinds enkele dagen een erg overheersend, vreemd genoeg een vrijwel prettig gevoel tijdens het plassen.. het nadeel is dat wanneer ik klaar ben ik merk dat ik een klein beetje bloed op mijn wc-papier heb. Verder zijn mijn schaamlippen erg gezwollen, mijn clitoris erg gevoelig en moet ik veel vaker naar de wc dan voorheen. Daarnaast eigenlijk constant een onprettig, niet branderig gevoel rond mijn vagina.

Verder ben ik nog maagd.

Weet iemand wat het mogelijk kan zijn? Waar ik mij op kan voor bereiden voor ik wel richting de huisarts ga?

Alvast bedankt!

Mvg,
    Anoniem20.

2 reacties
    Reageren
    Kimmie

En, ben je bij de HA geweest? Wat heb je?

Reageren
    Anoniem

Herkenbaar niet te lang mee lopen zoals ik en heel snel naar je ha anders moet het onder verdoving open gemaakt worden en krijg je een buisje erin die er na 4 weken uit moet worden gehaald erg pijnlijk ik hoop dat ik je zo geholpen heb

Reageren
Reageer op: Overheersend gevoel tijdens plassen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.