- AVC3 november 2025 om 11:03
Even een vraag. Vandaag bij het inbrengen van een tampon voelde ik aan de linkerzijde, kort na het naar binnen gaan, een soort uitstulping van de vagina wand, zacht en niet erg klein. Lijkt net uitgerekt. Enig idee waar ik daarbij aam moet denken?
Er staat al een afspraak met de huisarts voor morgen.6 reactiesReageren
Peter (huisarts)
3 november 2025 om 16:00Zou een Bartholinische cyste kunnen zijn..Op zich niet kwalijk, maar kunnen soms ontsteken.
Reageren
Een gynaecoloog zou dit kunnen behandelen (methode Marsupialisatie).Anoniem3 november 2025 om 23:51Hoe ziet het er precies uit?
ReagerenAVC4 november 2025 om 12:27Dat kan ik zelf ook niet zien helaas. Voelt als een soort zakje aan het begin meer aan de linkerzijde, niet hard, zacht weefsel. Vanmorgen bij de huisarts geweest maar die zegt dat dat normaal is, maar heb het nog niet gevoeld dus vind het wel erg raar dan
ReagerenAVC4 november 2025 om 12:29Dat kan ik zelf ook niet zien helaas. Voelt als een soort zakje aan het begin meer aan de linkerzijde, niet hard, zacht weefsel. Vanmorgen bij de huisarts geweest maar die zegt dat dat normaal is, maar heb het nog nooit gevoeld dus vind het wel erg raar dan
Reageren
Peter (huisarts)
5 november 2025 om 18:51je kunt afwachten…(niet gevaarlijk)
ReagerenCaroline6 november 2025 om 23:09Beste AVC, ga niet in op de opmerking van die persoon hoe het er precies uitziet. Deze vunzige viezerik is uit op foto’s van vrouwelijke geslachtsdelen en is al enige tijd actief op dit forum helaas.
Reageren
Ik wens je veel sterkte met de afspraak en hopelijk brengt het je duidelijkheid.