Zoeken Vraag het forum

Schaamlipcorrectie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Claudia(23

Ik vind mijn vagina niet mooi en ben er best onzeker over omdat ik mn lippen te lang vind .
    Zijn er dames die een correcte hebben laten zien en is die ingreep pijnlijk etc en hoelang duurt het herstel etc .
    Ben benieuwd
    Ik zal een foto toevoegen

13 reacties
    Reageren
    Anoniem

Heb jij er ook last van?

Reageren
    Anoniem

En hoe oud bent u?

Reageren
    John (moderator)

Ziet er toch heel normaal uit.De schaamlippen moeten juist iets groter zijn omdat dat een functie heeft. Ze beschermen namelijk de vagina

Reageren
    Claudia (23)

Ik ben diegene van het onderwerp ben 23 jaar oud en heb wel een betere foto . Die foto die ik eerst stuurde geeft een vertekend beeld ze zijn groter dan je op de foto zag .
    Last heb ik een beetje als ik fiets en anders niet maar vind het niet mooi en maakt me onzeker ook voor mn miss latere partner .
    Ik zal nog een foto plaatsen miss iets duidelijker

Reageren
    Caroline

Niks mis mee, hele mooie schaamlippen, wat mij betreft hoef je je voor een latere partner absoluut geen zorgen te maken dat er afwijzend gereageerd wordt, integendeel. Maar het is lastig om iemands mening te veranderen, zeker als je jouw vagina zelf niet mooi vind. Maar laat me je in ieder geval zeggen dat jij prachtige schaamlippen hebt en jouw vagina gewoon heel prachtig is.

Reageren
    Veertje

Ik zie een prachtige vulva. Echt helemaal niks om je voor te schamen of onzeker over te zijn!
    Mijn mening is dat je niet moet gaan snijden in een gezond lijf…

Reageren
    Nel

Noem je schaamlippen vanaf nu trotslippen. Dat doe ik ook. Jouw trotslippen zijn perfect en zeker aantrekkelijk voor een partner. Je bent gezegend met een pracht paar. Niets laten aan werken zou ik zeggen.

Reageren
    Wanda

Omg ik wilde dat ik jou vagina had ja ze zijn miss een beetje lang maar lelijk allerminst.
    Ik zou ze niet korter maken ik jou geval echt super zonde maargoed is mijn advies he en jou lichaam 🤗

Reageren
    Anoniem

Ik als man kan alleen maar zeggen; wat een prachtige vagina heb je.

Niks maar dan ook niks om onzeker over te zijn!

Reageren
    Esmeralda

Wauww dit meen je niet ?
    Ik ben echt jaloers op jou vagina ik vind hem super mooi .
    Ik denk dat elke man of lesbische vrouw hier geen moeite mee heeft hoor .
    Mijn lippen zijn toch echt langer en vind ze ook niet mooi maar bij jou prima.
    Ik zou er nog eens goed over denken meid ..

Reageren
    Anoniem (vrouw 41)

Hee hee
    Als ik jou was zou ik het lekker laten hoe het is . Je hebt echt een prachtige poes niks mis mee hoor gewoon trots zijn en niet onzeker zijn voor je toekomstige partner .
    Zijn piemel of poes is ook niet volmaakt niemand is perfect maar jou poes is echt prima

Reageren

Ik zie een mooie vagina. Ik wou dat die van mij er zo uit zag.

Reageren
    Anoniem vrouw25jaar

Omg meid ruilen ? Waar maak je je zorgen om je vagina is gewoon prachtig niks aan doen haha
    Ben gewoon jaloers hier .

Reageren
Reageer op: Schaamlipcorrectie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.