Zoeken Vraag het forum

Losse huidflapjes vagina-opening

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik heb bij de ingang van mijn vagina losse stukjes huid (zie foto). Zijn deze ‘huidflapjes’ normaal? Ik heb er geen pijn aan. Toch maak ik mij hier zorgen over.
    Ik hoor het graag!

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Is het ook pijnlijk?

Reageren
    Anoniem

Oh sorry niet goed gelezen.

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om dat zo te zeggen.. Als je er bezorgd over bent, ga er dan mee naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Anoniem

Dag John, ik heb er laatst door de huisarts naar laten kijken omdat ik het gevoel had dat er iets zat. De huisarts zei dat alles er goed uitzag en zag niks afwijkends. Daarna heb ik het zelf ook nog bekeken in de spiegel en toen zag ik die huidflapjes. Maar daar heeft de huisarts dus niks over genoemd. Vandaar dat ik mij afvroeg of dit dan misschien wel normaal is/niet afwijkend is en of meerdere vrouwen dit hebben?

Reageren
    Suus

Als de huisarts zegt niks afwijkend te zien, is het dus iets wat niet afwijkend is en vaker voor kan komen.
    Anders had de huisarts het benoemd als iets wat anders dan normaal was.

Reageren
    Anoniem

@Suus nee klopt, misschien moet ik daar ook op vertrouwen. Maar ik ben nu telkens bang dat de huisarts het misschien niet goed heeft gezien. Het blijft toch in mijn hoofd zitten, ook omdat ik op internet nergens vergelijkbare plaatjes / foto’s zie.

Reageren
    Suus

Ik zou persoonlijk liever op de huisarts vertrouwen, dan op reacties die je krijgt van mensen op een forum die geen van allen arts zijn.
    Denk dat de huisarts beroepsmatig meer dames “down under” bekeken heeft dan de gemiddelde persoon die hier jou foto bekijkt😉

Reageren
    Anoniem

@suus dat is zeker waar 😉 ik dacht, misschien zijn er meer vrouwen die dit ook hebben waarbij het niks ernstigs is en dat het dus een normaal verschijnsel is (die flapjes zien er namelijk een beetje gek uit voor mijn gevoel). Dat zou mij misschien ook al een beetje geruststellen. Maar ik moet inderdaad ook vertrouwen op het oordeel van de huisarts.

Reageren
Reageer op: Losse huidflapjes vagina-opening
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.