- Thatgirl22 november 2009 om 11:14
Hoi,
Ik ben een meisje van 14 jaar.
Ik heb al een paar maanden last van rare dikke slijmerige afscheiding en wit spul tussen mijn binnenste schaamlippen. Mijn schaamlippen zijn ook rood en jeuken als ik bijvoorbeeld op de fiets zit, erg irritant dus. Ik heb deze week ook last van een opgezet gevoel in mijn onderbuik. Er zit ook nog een raar bultje onder m’n clitoris. Ik heb nog nooit seks gehad enzo, dus een soa kan ’t niet zijn… Heeft iemand dezelfde symptonen of weet iemand wat het is, laat het me alsjeblieft weten.Alvast bedankt.
Xxx Thatgirl5 reactiesReagerenLola22 november 2009 om 14:42Dag 14-jarig meisje, ik vind je best wel wijs al voor je leeftijd en je taalgebruik is bijzonder goed. Volg je een hoge opleiding (VWO, Gymnasium)?
Als je zo wijs bent, waarom ben je dan nog niet even naar de huisarts geweest met je klachten? Weet je moeder ervan? Heeft je moeder je al advies gegeven? Vindt zij niet dat je even naar de huisarst moet gaan? En wat vind zij van het bultje onder je arm?
ReagerenTineke22 november 2009 om 14:43Menstrueer je al wel? Ben je al ongesteld? Normaal en regelmatig? Vind je dat je vagina en normaal uitziet (spiegeltje gebruiken)?
ReagerenAnoniem22 november 2009 om 14:44Afscheiding is geen afwijking
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU2a.htmMinke22 november 2009 om 14:46Ga even naar de huisarts, dan heb je zekerheid.
Ik denk dat de witte afscheiding een schimmelinfectietje kan zijn, maar dat bultje kan je het beste even door de huisarts laten beoordelen.
ReagerenAnoniem22 november 2009 om 14:47