Zoeken Vraag het forum

Bult in vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bult in vagina

Hey! Ik heb eens een vraagje, Ben 14 en als ik nou zeg maar vinger.. voel ik aan de ingang van mijn vagina een bobbeltje. Aan de andere kant voel in precies mijn baarmoeder maar Ben niet zeker. Ik ben bang! Wat is dit? Heb overal al gezoch maar vind geen antwoord. Ben ook bang om het aan mn’ ouders te zeggen, en naar de huisarts te gaan wil ik niet. Zo dat ik kan voelen zit er een gaatje op. Maar wat is dit en waarom zit ie zo laag? Help!! Ik ben bang. Kan iemand me helpen?

Grtjs.
    Bloem

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je voelt iets en weet niet wat. Je bent bang. Maar naar de dokter wil je niet..
    Verwacht je nou dat hier iemand via internet je dan kan zeggen wat je dan voelt? Als je daar bang van bent zul je toch naar de huisarts moeten gaan, die kan dat dan onderzoeken

Reageren
    Anoniem

Hoe ziet het er precies uit?

Reageren
    Suus

Even een waarschuwing: plaats hier geen foto’s om te laten zien hoe het er uit ziet!
    Je weet niet met wat voor bedoelingen mensen dat vragen en waar jou foto’s terecht zullen komen.
    Ga er, als je er ongerust over bent, mee naar de huisarts of vraag volwassene in je omgeving en die je vertrouwen kunt er naar te kijken.

Reageren
Reageer op: Bult in vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.