Zoeken Vraag het forum

Roze afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hi allemaal, ik ben 40 jaar en ik zit met het volgende. Momenteel zit ik op cd 10. Ik ben 4 dagen terug gestopt met menstrueren. Mijn menstruaties zijn vaak hevig met veel bloedverlies en stolsel. Dit is altijd zo geweest bij mij. Vandaag voelde ik me echt raar, misselijk en algehele malaise. Ook lijkt mijn buik of maag samen te trekken (alsof je ontzettend honget hebt) Toen ik naar de wc ging zag ik ineens een heel klein beetje lichtroze bloedverlies. Ik vond dat vreemd aangezien ik pas klaar met menstrueren was. Tijdens het vegen zag ik wederom heel lichtroze bloedverlies en tussen de urine een kleine stolseltje. Begin januari heb ik een uitstrijkje laten maken en daar was geen hpv op te zien. Wat zou dit dan kunnen zijn?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wellicht een tussentijdse bloeding. Als de klachten blijven aanhouden ga dan naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Hierna heb ik het niet meer gehad. Ik dacht dat tussentijdse bloedingen hevig of helderrood waren.

Reageren
    Anoniem

John, zou er zo kort op elkaar (uitstrijkje) iets ernstigs kunnen zijn ontstaan?

Reageren
    John (moderator)

Dat is niet erg waarschijnlijk, maar als je er ongerust over bent moet je ermee naae4r de huisarts gaan voor onderzoek

Reageren
    Anoniem

Ik ga zeker bellen John maar het stelt me wel gerust. Dank je wel in ieder geval en een fijne avond.

Reageren
Reageer op: Roze afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.