Zoeken Vraag het forum

Roze afscheiding na seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik had voor 2 weken terug roze afscheiding na de seks. Het kwam met slijm mee. Ik verloor al wat slijm omdat ik in een vruchtbare periode zat. Moet ik me hier zorgen over maken?
    Ik ben normaalgesproken netjes op tijd ongesteld. Heb dit ook niet eerder gehad. Het probleem is ook dat ik nu geen seks durf te hebben omdat ik bang ben dat het nog eens gebeurt en ik dan dus verderop moet.. Aan de andere kant wil ik het ook graag weten.

10 reacties
    Reageren
    Anoniem

Oja, het duurde niet super lang, tot de avond. Paar vegen. Maar goed, het hoort niet..

Reageren
    John (moderator)

Het kan wel eens een keer voor komen. Alleen als het iedere keer tijdens of na seks is, zou ik er wel mee naar de huisarts gaan

Reageren
    Anoniem

Okee. Moet ik dan aan iets ernstigs denken?
    Ik heb in juni 2022 uitstrijkje gedaan, geen HPV aanwezig. Kan er dan langzaamaan toch iets slechts groeien? Ik zit in een monogaam huwelijk.. Maar goed, ik maak me gewoon snel zorgen.

Reageren
    John (moderator)

Als het vaker voorkomt kan het een infectie zijn.

Reageren
    Anoniem

Is de kans op baarmoederhalskanker ook aanwezig?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik geen antwoord op geven, dat zou dan toch onderzocht moeten worden

Reageren
    Suus

Ik zou je dringend aan willen raden er mee naar de huisarts te gaan. Iemand in mijn kennissenkring had dit ook, uitstrijkje korter gelden dan bij jou.
    Bij haar was het dus bij het volgende uitstrijkje niet goed.

Reageren
    Anoniem

Je laat me echt enorm schrikken Suus. Ik snap dat het voor jou dan dichtbij komt, maar ik ben behoorlijk hypochondrisch dus dit is voor mij een enorme angst. De focus ligt behoorlijk op mijn lijf met alle gevolgen van dien.
    Ik heb het tot nu toe 1x gehad..

Reageren
    MarSar

Hi!

Ik vroeg mij af of je hier ooit nog mee heen bent geweest?
    Ik heb momenteel hetzelfde en ben ook een enorme hypochonder 🙁
    Hoop dat het voor jou allemaal goed heeft uitgepakt.

Liefs Marjon

Reageren
    Veertje

Bij contact bloedingen moet je altijd naar de huisarts volgens mij. Ik heb het ook een hele tijd gehad dat ik na elke keer vrijen een halve tot een hele dag roze afscheiding had. Meerdere uitstrijkjes gemaakt en gelukkig niets ernstigs bij mij.
    Ik zou zeggen neem het zekere voor het onzekere en laat het even checken!

Reageren
Reageer op: Roze afscheiding na seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.