Ik had voor 2 weken terug roze afscheiding na de seks. Het kwam met slijm mee. Ik verloor al wat slijm omdat ik in een vruchtbare periode zat. Moet ik me hier zorgen over maken?
Ik ben normaalgesproken netjes op tijd ongesteld. Heb dit ook niet eerder gehad. Het probleem is ook dat ik nu geen seks durf te hebben omdat ik bang ben dat het nog eens gebeurt en ik dan dus verderop moet.. Aan de andere kant wil ik het ook graag weten.
Okee. Moet ik dan aan iets ernstigs denken?
Ik heb in juni 2022 uitstrijkje gedaan, geen HPV aanwezig. Kan er dan langzaamaan toch iets slechts groeien? Ik zit in een monogaam huwelijk.. Maar goed, ik maak me gewoon snel zorgen.
Ik zou je dringend aan willen raden er mee naar de huisarts te gaan. Iemand in mijn kennissenkring had dit ook, uitstrijkje korter gelden dan bij jou.
Bij haar was het dus bij het volgende uitstrijkje niet goed.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Je laat me echt enorm schrikken Suus. Ik snap dat het voor jou dan dichtbij komt, maar ik ben behoorlijk hypochondrisch dus dit is voor mij een enorme angst. De focus ligt behoorlijk op mijn lijf met alle gevolgen van dien.
Ik heb het tot nu toe 1x gehad..