- Kim24 juni 2009 om 14:10
Hallo,
Ik ben 6 maanden geleden bevallen via een keizersnede.Sinds die keizersnede heb ik echt elke dag (de hele dag) het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, dit had ik niet direct na mijn keizersnede maar heb ik nu +/- een maand of 3.
Ook heb ik moeite met plassen, ik moet echt heel erg veel druk zetten om te kunnen plassen, en voel ook niet goed meer wanneer ik zeg maar ben uit geplast.Herkent iemand dit na een keizersnede, of zijn het mogelijk verklevingen?
Alvast bedankt voor reacties!
2 reactiesReagerenNienke24 juni 2009 om 23:33Kracht zetten om te kunnen plassen is een duidelijk teken dat er iets niet helemaal goed zit. Dit kan komen doordat er veel spanning op de bekkenbodem staat. De oorzaak zal door een deskundige moeten worden onderzocht.
je kunt zelf proberen, het klinkt misschien raar, met Tai-chi of meditatie zelf aan een oplossing te werken maar als je je zorgen maakt, ga dan gewoon even naar de huisarts, want krachtig plassen is op den duur niet gezond voor je blaas.
Hoi.
Reagerenbrenda A26 juni 2009 om 21:50ga even naar de Gynac, die kan beoordelen wat er aan de hand is.
Reageren
ik zou er niet mee doorlopen.
groetjes, Brenda