Zoeken Vraag het forum

Canesten GYNO 1 tablet en seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi, ik heb gisteravond voor het slapen gaan een Canesto Gyno 1 tablet vaginaal ingebracht wegens een vaginale schimmel. Nu heb ik vanmorgen seks gehad met mijn vriend en zaten er allemaal half opgeloste witte stukjes van het tablet aan zijn penis… heb ik het nu helemaal verpest? Of werkt het gewoon.

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Iemand?

Reageren
    Suzan

Als je vantevoren even de bijsluiter had gelezen, had je kunnen weten dat seks tijdens het gebruik wordt afgeraden. Omdat het kan zorgen dat de tablet zijn werk niet goed doet en de schimmel of niet weggaat, of binnen korte tijd weer terug keert

Reageren
    Anoniem

Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan? Staat niets over in de bijsluiter hoor… https://db.cbg-meb.nl/bijsluiters/h10051.pdf

Reageren
    Suzan

Dan even logisch nadenken, als de werkzame stof met de penis van je vriend weer naar buiten komt, doet het in ieder geval zn werk niet bij jou…..

Reageren
    Hester

Zo blijf je elkaar besmetten. Wacht een paar dagen na de schimmel

Reageren
Reageer op: Canesten GYNO 1 tablet en seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.