- Alias4 december 2020 om 18:48
Een aantal weken geleden had ik een beetje lichtroze afscheiding met het afvegen na het plassen. Ik ben aan de pil dus ik dacht misschien een doorbraakbloeding. Ik ben gelijk gestopt en ongesteld geworden. 26 november was m’n laatste dag daarvan. Nu heb ik weer licht roze afscheiding na het afvegen?! Iemand enig idee hoe dit kan? Lijkt me namelijk geen doorbraakbloeding. Kan dit nog van m’n menstruatie zijn?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 december 2020 om 19:02Slikte je de pil door zonder stopweek? Zo nee, in welke week van de strip ben je dan gestopt?
ReagerenAlias4 december 2020 om 19:04Bedankt voor je snelle antwoord. Ik slikte inderdaad door zonder een stopweek.
ReagerenJohn (moderator)
4 december 2020 om 19:05Het zal dan toch weer een doorbraakbloeding zijn. Hoe lang heb je pil die je nu gebruikt al?
ReagerenAlias4 december 2020 om 19:09Kan dat zo snel na m’n vorige stopweek? Ik gebruik deze pil al bijna 10 jaar.
ReagerenJohn (moderator)
4 december 2020 om 19:14Kunnen kan dat wel, maar zou niet moeten. Dus ga naar de huisarts. Misschien is het goed om toch een keer van pil te wisselen
ReagerenAlias4 december 2020 om 19:16Bedankt! Ik ga het eens overleggen met mijn HA.
ReagerenSjaan1 september 2026 om 13:28Hallo
Ik heb een vraag een week had ik mijn cyclus daarbij heb ik gemeenschap gehad met mijn man nu heb ik al een paar dagen lichte afscheiding wat kan dit zijn ik gebruik geen pil en ben twee maanden geleden bevallen kan iemand mijn vertellen wat dit kan zijn
Reageren
Mvg
Peter (huisarts)
1 september 2026 om 18:29“spotting” heet dat..wat doorbraak-bloedverlies. Met je hormonale toestand, na de bevalling, is er natuurlijk nog geen geregelde cyclus. Let wel: je kunt natuurlijk wel gewoon weer zwanger raken..ondanks die ontregelingen.
Reageren