Zoeken Vraag het forum

Licht roze afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Een aantal weken geleden had ik een beetje lichtroze afscheiding met het afvegen na het plassen. Ik ben aan de pil dus ik dacht misschien een doorbraakbloeding. Ik ben gelijk gestopt en ongesteld geworden. 26 november was m’n laatste dag daarvan. Nu heb ik weer licht roze afscheiding na het afvegen?! Iemand enig idee hoe dit kan? Lijkt me namelijk geen doorbraakbloeding. Kan dit nog van m’n menstruatie zijn?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Slikte je de pil door zonder stopweek? Zo nee, in welke week van de strip ben je dan gestopt?

Reageren
    Alias

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik slikte inderdaad door zonder een stopweek.

Reageren
    John (moderator)

Het zal dan toch weer een doorbraakbloeding zijn. Hoe lang heb je pil die je nu gebruikt al?

Reageren
    Alias

Kan dat zo snel na m’n vorige stopweek? Ik gebruik deze pil al bijna 10 jaar.

Reageren
    John (moderator)

Kunnen kan dat wel, maar zou niet moeten. Dus ga naar de huisarts. Misschien is het goed om toch een keer van pil te wisselen

Reageren
    Alias

Bedankt! Ik ga het eens overleggen met mijn HA.

Reageren
    Sjaan

Hallo

Ik heb een vraag een week had ik mijn cyclus daarbij heb ik gemeenschap gehad met mijn man nu heb ik al een paar dagen lichte afscheiding wat kan dit zijn ik gebruik geen pil en ben twee maanden geleden bevallen kan iemand mijn vertellen wat dit kan zijn
    Mvg

Reageren
    Peter (huisarts)

“spotting” heet dat..wat doorbraak-bloedverlies. Met je hormonale toestand, na de bevalling, is er natuurlijk nog geen geregelde cyclus. Let wel: je kunt natuurlijk wel gewoon weer zwanger raken..ondanks die ontregelingen.

Reageren
Reageer op: Licht roze afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.