- Anoniem15 december 2019 om 23:55
Heb een oproep voor een uitstrijke. Ben net 40. En zit me wat in te Lezen over evt zelftest. Vorige keer was het nogal pijnlijk was veel te gespannen. Overigens was alles goed vijf jaar geleden. Maar nu lees ik tot mijn schrik, dat veel afscheiding ook wel eens een symptoom kan zijn. Laat ik dat nu net de laatste tijd hebben. ( gebruik wel al zolang ik mij kan herinneren inlegkruisjes) Moet ik mij nu hele erge zorgen maken?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 december 2019 om 23:58Die vraag kan niemand zo beantwoorden
ReagerenAnoniem16 december 2019 om 08:16Nee idd dat klopt. Maar in hoeverre is dat een symptoom van baarmoederhalskanker en als hij de laatste keer (5jr) goed was.??
Reagerenanoniem16 december 2019 om 16:41even door de zure appel heen bijten en een uitstrijkje laten maken duurt maar 2 minuten probeer aan iets leuks te denken dan ontspan je je veel beter. Succes
ReagerenJohn (moderator)
16 december 2019 om 19:18dat is niet meteen een teken van baarmoederhlaskanker
ReagerenCatootje16 december 2019 om 19:29Continue inlegkruisjes gebruiken is zeer ongunstig voor het vaginale milieu en verergeren juist de problemen waar je ze voor gebruikt. Veelal zitten er ook gifstoffen in. Eventueel pilgebruik werkt ook verstorend op je vaginale milieu. Beter zou zijn alleen een inlegkruisje te gebruiken voordat je ongesteld moet worden, om de eerste druppels op te vangen of aan het eind. Eventueel wasbare inlegkruisjes.
Wat het uitstrijkje betreft (wel doen) daar over praten met de assistente of huisarts. Dan kan diegene helpen om het minder onaangenaam te maken.
Reageren