Zoeken Vraag het forum

Bloeden na vingeren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hee allemaal,

Ik heb nu ongeveer een jaar een relatie met mijn vriend en heb voorheen nog nooit gebloed tijdens seks. Nu is het zo dat ongeveer twee weken geleden, elke keer als hij mij nu vingert, ik een klein beetje bloedverlies heb .. het stopt dan ook wel weer gauw en het is ook totaal niet veel. Voor de rest heb ik de laatste week ook wel wat last gehad ‘down under’ – jeuk en ook best wel veel (witte, vloeibare) afscheiding. Doordat mijn vagina dan opgezwollen/pijnlijk was van het krabben (TMI), deed seks ook wel pijn. Kan het hiermee te maken hebben?

Liefs,
    Anoniem

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een infectie zijn, ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    anoniem

hey

ik ben onlangs gevingerd door mijn vriend en het was mijn eerste keer en daarna begon ik te bloeden de keer erna terug, is dit normaal?

liefs

anoniem

Reageren
    John (moderator)

Nee. Hij moet het wat rustiger aan doen en zijn nagels eens even nakijken

Reageren
    anoniem

Hoi. Ik ben gisteravond gevingerd door m’n vriend en het was m’n eerste keer. Toen we klaar waren vond ik een klein beetje bloed in m’n bed. Ik bloed nu zelf niet meer. Is dit normaal?

Reageren
Reageer op: Bloeden na vingeren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.