- Anoniem21 mei 2018 om 12:59
Hoi,
Ik had na de ontlasting geen pijn en veegde ook af toen ik zag dat er bloed op het wc papier zat. Ik maakte me er geen druk om omdat ik dit wel vaker had. Echter toen ik door zou spoelen zag ik dat er een dikke plas bloed lag in de wc. Ik schrok en keek op internet en daar stond van alles over aambeien maar die heb ik niet. Mijn menstruatie is ook net afgelopen maar deze keer was het heftiger en langer, ik ben een gehele 7 dagen ongesteld geweest en op een bepaald punt kwam er zelfs een grote prop uit waarvan ik erg geschrokken was. (Normaal ben ik 4 tot 5 dagen ongesteld)
Ik ben nu best wel bang en ik weet niet of dit samen hangt. Het is wel erg toevallig dat ik rond dezelfde tijd veel bloed verlies, wat moet ik doen en wat is dit?3 reactiesReagerenAnoniem21 mei 2018 om 13:06Ik heb het er niet bij gezet maar ik heb ook last van hoofdpijn de laatste drie dagen in een rij en ik ben ook helemaal vermoeid terwijl ik gewoon goed eet en drink
ReagerenJohn (moderator)
21 mei 2018 om 13:14Het zou toch nog van de menstruatie kunnen zijn. Bij de volgende poepbeurt nog maar eens kijken
ReagerenCatootje21 mei 2018 om 16:23Een langdurige of hevige menstruatie en met stolsels kan wijzen op oestrogeendominantie. Bij oestrogeendominantie is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Op internet kan je hier meer over vinden. Gebruik zelf natuurlijke progesteroncrème voor mijn hormonen.
Reageren