Zoeken Vraag het forum

Soa, zwanger, schimmelinfectie… help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb onveilige seks gehad. De man is niet in mij klaargekomen. We hebben ook anale seks gehad.

Ik ben de pik vergeten, het was in de eerste week van de strip.
    Ik heb sinds deze week al de hele week een opgezwolle buik, meer dan normaal.
    Verder voel ik me een beetje gek, ook in m’n buik. Verder is er niet echt iets anders. Ik ben wel wat aangekomen in m’n vrouwelijke vormen, heupen, benen ent.
    Is het mogelijk dat ik zwanger ben?
    Ik sla meestal de stopweek over, wanneer zou ik een test moeten doen?

Verder heb ik dus okk anale seks gehad.
    Ik heb sinds een paar dagen, stuk of 2/4 en jeukend gevoel in mijn vagina.
    Verder nog niet echt andere klachten.

Ik hoor graag van jullie.

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Laat een soa test doen, Dat kan 2 weken na het contact.

Reageren
    Anoniem

Is de kans groter dat het een soa is of kan het ook iets anders zijn? Horen ee nog andere klachten bij?

En over de mogelijke zwangerschap? Ik heb geen MAP genomen. Ben wel de pil vergeten in de vruchtbaarste periode. Ik weet dat de kans klein is maar door de opgeblazen buik?

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden….  de kans op een zwangerschap lijkt mij wel heel erg klein als er geen zaadlozing is geweest.

Bij incidentele contacten kan een soa nooit kwaad….

Een zwangerschapstes kan 2-2,5 week na de seks

Reageren
    Anoniem

Bedankt! Dat ga ik maar beide doen dan.

Reageren
    ANOniem

Is wel mongelijk dat mijn opgezwollen buik met een innesteling/zwangerschap te maken kan hebben. Verder heb ik voor m’n gevoel ook meet bobbeltjes op mijn tepelhof, maar dit weet ik niet zeker.
    Kan het dat ik na de innesteling pas meer symptomen kan gaan krijgen? Zoals zware borsten etc

Reageren
    John (moderator)

Dat is erg onwaarschijnlijk

Reageren
    Anoniem

Maar mogelijk of wat?

Reageren
    John (moderator)

Wanneer heb je de seks ueberhaupt gehad?

Reageren
    ANOniem

IK heb vorige week seks gehad, de volgende dag de pil vergeten(1e strip week) dus heb dan eigenlijk onveilig seks gehad.

Reageren
    John (moderator)

Zwangerschapssymptomen kun je dan in ieder geval nog helemaal niet hebben. Is ook niet erg waarschijnlijk als er geen zaadlozing is geweest. Je zou misschien een doorbraakbloeding kunnen krijgen door de vergeten pil. Met zwangerschap hebben je klachten in ieder geval niets te maken

Reageren
    Anoniem

HAllo,

Ik heb ergens gelezen dat je ook op voorbereiding meer bobbeltjes op je tepelhof en rondom kunt krijgen. Ik heb dit voor mijn gevoel. Kan dit ook met iets naders te maken hebben?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan gewoon met hormonen te maken hebben.

Reageren
Reageer op: Soa, zwanger, schimmelinfectie… help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.