- Anoniem6 maart 2018 om 22:59
Hallo,
Ik heb onveilige seks gehad. De man is niet in mij klaargekomen. We hebben ook anale seks gehad.
Ik ben de pik vergeten, het was in de eerste week van de strip.
Ik heb sinds deze week al de hele week een opgezwolle buik, meer dan normaal.
Verder voel ik me een beetje gek, ook in m’n buik. Verder is er niet echt iets anders. Ik ben wel wat aangekomen in m’n vrouwelijke vormen, heupen, benen ent.
Is het mogelijk dat ik zwanger ben?
Ik sla meestal de stopweek over, wanneer zou ik een test moeten doen?Verder heb ik dus okk anale seks gehad.
Ik heb sinds een paar dagen, stuk of 2/4 en jeukend gevoel in mijn vagina.
Verder nog niet echt andere klachten.Ik hoor graag van jullie.
12 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 maart 2018 om 23:04Laat een soa test doen, Dat kan 2 weken na het contact.
ReagerenAnoniem6 maart 2018 om 23:19Is de kans groter dat het een soa is of kan het ook iets anders zijn? Horen ee nog andere klachten bij?
En over de mogelijke zwangerschap? Ik heb geen MAP genomen. Ben wel de pil vergeten in de vruchtbaarste periode. Ik weet dat de kans klein is maar door de opgeblazen buik?
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2018 om 23:33Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden…. de kans op een zwangerschap lijkt mij wel heel erg klein als er geen zaadlozing is geweest.
Bij incidentele contacten kan een soa nooit kwaad….
Een zwangerschapstes kan 2-2,5 week na de seks
ReagerenAnoniem6 maart 2018 om 23:37Bedankt! Dat ga ik maar beide doen dan.
ReagerenANOniem7 maart 2018 om 00:13Is wel mongelijk dat mijn opgezwollen buik met een innesteling/zwangerschap te maken kan hebben. Verder heb ik voor m’n gevoel ook meet bobbeltjes op mijn tepelhof, maar dit weet ik niet zeker.
Reageren
Kan het dat ik na de innesteling pas meer symptomen kan gaan krijgen? Zoals zware borsten etcJohn (moderator)
7 maart 2018 om 08:40Dat is erg onwaarschijnlijk
ReagerenAnoniem7 maart 2018 om 10:28Maar mogelijk of wat?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 10:30Wanneer heb je de seks ueberhaupt gehad?
ReagerenANOniem7 maart 2018 om 17:27IK heb vorige week seks gehad, de volgende dag de pil vergeten(1e strip week) dus heb dan eigenlijk onveilig seks gehad.
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 17:33Zwangerschapssymptomen kun je dan in ieder geval nog helemaal niet hebben. Is ook niet erg waarschijnlijk als er geen zaadlozing is geweest. Je zou misschien een doorbraakbloeding kunnen krijgen door de vergeten pil. Met zwangerschap hebben je klachten in ieder geval niets te maken
ReagerenAnoniem9 maart 2018 om 12:34HAllo,
Ik heb ergens gelezen dat je ook op voorbereiding meer bobbeltjes op je tepelhof en rondom kunt krijgen. Ik heb dit voor mijn gevoel. Kan dit ook met iets naders te maken hebben?
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2018 om 12:44Dat kan gewoon met hormonen te maken hebben.
Reageren