- Lara7 september 2017 om 13:20
ik ben een poos geleden bij de huisarts geweest omdat ik sinds kort toen last had tijdens de sex, branderig en pijn gevoel terwijl ik wel nat genoeg was. En dan na de sex ook pijn met plassen. Hiervoor heb ik een crème gekregen voor vaginale schimmel. Maar ik heb nu nog steeds wel last er van, het lijkt ook of ik binnen in Mn vagina het heel erg is opgezet. Ik ben nu van plan om tabletten te halen voor vaginale schimmelinfectie bij de apotheek. Zou dit beter effect geven dan een crème?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 september 2017 om 14:06Je hebt de creme ook in de vagina gebruikt?
ReagerenLara7 september 2017 om 14:32hoe moet ik die dan precies in de vagina gebruiken?
ReagerenJohn (moderator)
7 september 2017 om 14:33Zat er geen applicator bij de creme? Welke creme had je?
ReagerenLara7 september 2017 om 14:47nee dat zat er niet bij. Heb canesten skin crème mee gekregen, ze wouden me eerst een andere mee geven maar die was niet meer op voorraad en ze zeiden dat dit het “zusje” er van was
ReagerenJohn (moderator)
7 september 2017 om 14:59Daar heb je dan niet veel aan gehad. Als de schimmelinfectie inwendig zit, zal dat ook inwendig behandeld moeten worden. Anders raak je dat niet kwijt. Haal dan inderdaad maar canesten gyno. Je kunt dan de vaginale zetpillen gebruiken
ReagerenLara7 september 2017 om 15:08moet ik dan de capsule daarvan halen of gewoon de tablet vorm? En is 1 genoeg? Aangezien er 1 in de verpakking ervan zit
ReagerenJohn (moderator)
7 september 2017 om 15:17welke je gebruikt maakt niet uit. 1 is doorgaans genoeg
ReagerenLara7 september 2017 om 15:28oke dankjewel
Reageren