- Anoniem128 juli 2017 om 10:17
Hallo, ik heb sinds gister aan de binnen kant van mij vagina extra wild vlees gevoelt het voelt ook een beetje als een bult! Extra of rara afscheiding heb ik niet pijn ook niet alles is geheeld normaal! Als ik mijn buitenste schaamlippen open doe dan zie een bult zitten en als ik dan beetje met mijn vinger in mijn vagina ga dan voel ik het nog 1 cm lang! Het is ook gewoon normale kleur! Ik zit namelijk in het buitenland vandaar kan ik niet even langs de huisarts gaan! Alvast bedankt
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 juli 2017 om 10:50Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Als je er verder geen last van hebt, wacht dan totdat je terug bent van vakantie en ga naar de huisarts.
ReagerenDmp4 september 2025 om 12:17Wat was het uiteindelijk? Ik heb hetzelfde namelijk. Ben 50 dus in de peri overgang. Heb ook last van langere menstruatie en spotting.
ReagerenAnoniem4 september 2025 om 18:17Hoe ziet het er precies uit?
ReagerenVeertje4 september 2025 om 22:17Zo daar hebben we onze anoniem weer die foto’s probeert te bemachtigen.
@DMP als je je zorgen maakt even langs de huisarts die kan het best beoordelen of het normaal is of niet en in het laatste geval iets voorschrijven of je doorsturen.
Reageren