- Anoniem29 april 2017 om 01:42
Hallo allemaal.
Ik heb heel erg last van witte afscheiding. Is dit normaal? Moet ik me zorgen maken? Ik heb het al zo lang ik me kan herinneren. Ik heb hier altijd mee gezeten, maar nooit echt over gesproken.
Ik wil absoluut niet naar de dokter om hier naar te laten kijken.
Maar ik heb er wel echt veel last van. Ik moet iedere keer als ik naar de wc ga mijn slip schoonmaken. Ik durf ook nooit tijdens de sex mijn ondergoed door de man uit te laten trekken. Ik ben altijd bang dat het gezien word.Is dit een onderwerp waar mannen van op de hoogte zijn dat sommige vrouwen dit hebben? Of worden ze gek als ze het zien?
Maar mijn vraag is dus: is witte afscheiding normaal? Komt het vaak voor bij andere vrouwen? En moet ik me zoren maken?
Xx
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 08:47Hoe oud ben je? Gebruik je de pil? Heb je naast de afscheiding nog andere klachten?
ReagerenAnoniem30 april 2017 om 23:51Ik hen 17. Ik slik de pil nu bijna 2 jaar. Ik ben van plan om over te stappen op de prik pil. Dit stopt de menstruatie en hopelijk misschien de afscheiding. Maar geen idee of het ook echt gaat werken.
Ik heb verder geen overige klachten.
Al moet ik zeggen dat ik wel altijd pijn heb met een tampon inbrengen. Ongeacht welke maat tampon ik gebruik. Ik heb geen pijn tijdens de sex. Maar ik zeet niet of dit er iets mee te maken heeft.
Mijn excuses als ik te ver van de onderwerp afdwaal. 😛
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2017 om 00:01Ik denk dat het dat toch verstandig is om naar de dokter te gaan. daar moet je dan sowieso naar toe als je wilt overstappen naar de prikpil Bespreek het met je huisarts
Reageren