- Tif6 maart 2017 om 13:37
De laatste tijd heb ik steeds weer een gele korrelige afscheiding tijdens seks, het geeft een irritant schurend gevoel! Wat is dit toch?
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 maart 2017 om 16:55Het kan een infectie zijn. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenTif6 maart 2017 om 18:29Wel lastig om uit te leggen … Vind het ook raar omdat het enkel tijdens seks is verder geen klachten? Mijn partner maakt er zo geen probleem van maar het is echt niet aangenaam meer voor mij …
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2017 om 19:18Je hebt het hier in je bericht toch goed uitgelegd. Zo doe je dat dus ook bij de dokter…
ReagerenTif7 maart 2017 om 17:27Heb afspraak gemaakt bij de gyn maar nu ben ik net ongesteld geworden kan dit kwaad ivm eventueel uitstrijkje ofzo moest er idd een infectie zijn?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 17:40Ik neem aan dat je niet meteen naar de gyn kunt gaan…
ReagerenTif8 maart 2017 om 07:12Nu vrijdag was er nog een plaatsje … Anders was het wel langer wachten. Dus het kan misschien wel een probleem zijn dan?
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2017 om 10:41Dat hoeft geen probleem te zijn.
ReagerenTif13 maart 2017 om 15:45Ik ben uiteindelijk toch niet naar de gyn geweest omdat ik liever wacht tot mijn menstruatie volledig voorbij is. Ik denk erover na om met mijn probleem gewoon naar de huisarts te gaan? Zij kan toch ook een kweekje doen of is dit anders dan bij de gynaecoloog?
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2017 om 16:41Nee, dat kan ook bij de huisarts.
ReagerenTif25 maart 2017 om 11:27Beste Tandor,
Ik heb bij de huisarts een vaginaal kweekje laten afnemen en de uitslag hiervan was negatief dus voor haar was het in orde. Toch twijfel ik … zou ik nog naar de gynaecoloog gaan en vragen om een cervixkweek of zouden ze eventuele infecties dan ook al in de vaginale kweek moeten gezien hebben?
Mvg
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2017 om 11:39Ik zou in ieder geval naar de gynaecoloog gaan voor verder onderzoek
ReagerenTif25 maart 2017 om 12:34Ik veronderstel dat zo een cervixkweek niet bij de huisarts zelf kan dan en enkel bij gynaecoloog?
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2017 om 12:56Het is beter om voor verder onderzoek naar de gynaecoloog te gaan
Reageren