- Meisje met probleem28 januari 2017 om 00:27
Hallo ik ben 16 en sins kort begonnen met de pil, heb xnog nooit sex gehad en ook geen vriend (heb pil voor diabetes gelijkmatiging van hormonen) maar heb nu sinds 2 – 3 dagen af en toe dik donker rood / zwart dik en taai slijm uit mijn vagina komen rn ik heb gren idee en durf er niet zo goed met iemand over te praten zoals dokter of ouders. Daarom vraag ik wat het kan zijn en wat ik er aan kan of zou moeten doen?!
Groetjes onzekere meid
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 januari 2017 om 01:03Wanneer ben je met de pil gestart?
ReagerenMeisje met probleem28 januari 2017 om 08:42Tandor ik begon op de 1e dag dat ik ongesteld werd en zit ju n op de 3e rij van weken oftoewel na zondag heb ik mijn 1e stopweek.
ReagerenMeisje met probleem28 januari 2017 om 08:51En het is niet alleen maar get slijms sinds vannochtend heb ik ook bloedverlies terwijl het niet mijn tijd is en ik heb nog nooit onregelmatig gelopen en heb nog een stopweek dus ben ook niet bijna.
ReagerenJohn (moderator)
28 januari 2017 om 11:12De eerste maanden dat je met de pil start, kunnen er best nog onregelmatige bloedingen optreden. Dat is niet zo vreemd. Wacht eerst maar eens totdat je de stopweek hebt gehad.
ReagerenMeisje met probleem29 januari 2017 om 15:19Oke ik ben momenteel zwaar ongesteld terwijl ik dat normaal nooit zoveel ben. En mijn stopweek is vanaf morhen (maandag). En ik hoor pas die week erna ongesteld te worden dus klopt dit wel? Momenteel is het dikke slijm weg.
ReagerenJohn (moderator)
29 januari 2017 om 16:39Ongesteld worden doe je ergens in de stopweek.
Maar zoals ik al schreef:Â De eerste maanden dat je met de pil start, kunnen er best nog onregelmatige bloedingen optreden. Dat is niet zo vreemd.
Reageren