Zoeken Vraag het forum

Zwart / donker rood slijm vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meisje met probleem

Hallo ik ben 16 en sins kort begonnen met de pil, heb xnog nooit sex gehad en ook geen vriend (heb pil voor diabetes gelijkmatiging van hormonen) maar heb nu sinds 2 – 3 dagen af en toe dik donker rood / zwart dik en taai slijm uit mijn vagina komen rn ik heb gren idee en durf er niet zo goed met iemand over te praten zoals dokter of ouders. Daarom vraag ik wat het kan zijn en wat ik er aan kan of zou moeten doen?!

Groetjes onzekere meid

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wanneer ben je met de pil gestart?

Reageren
    Meisje met probleem

Tandor ik begon op de 1e dag dat ik ongesteld werd en zit ju n op de 3e rij van weken oftoewel na zondag heb ik mijn 1e stopweek.

Reageren
    Meisje met probleem

En het is niet alleen maar get slijms sinds vannochtend heb ik ook bloedverlies terwijl het niet mijn tijd is en ik heb nog nooit onregelmatig gelopen en heb nog een stopweek dus ben ook niet bijna.

Reageren
    John (moderator)

De eerste maanden dat je met de pil start, kunnen er best nog onregelmatige bloedingen optreden. Dat is niet zo vreemd. Wacht eerst maar eens totdat je de stopweek hebt gehad.

Reageren
    Meisje met probleem

Oke ik ben momenteel zwaar ongesteld terwijl ik dat normaal nooit zoveel ben. En mijn stopweek is vanaf morhen (maandag). En ik hoor pas die week erna ongesteld te worden dus klopt dit wel? Momenteel is het dikke slijm weg.

Reageren
    John (moderator)

Ongesteld worden doe je ergens in de stopweek.

Maar zoals ik al schreef: De eerste maanden dat je met de pil start, kunnen er best nog onregelmatige bloedingen optreden. Dat is niet zo vreemd.

Reageren
Reageer op: Zwart / donker rood slijm vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.