Zoeken Vraag het forum

Wit slijm en in mijn vagina opgezwollen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Flower

Hallo ik ben een meisje van 16.
    3 jaar geleden kreeg ik last van wit slijm uit mijn vagina. Dat ging zo 2 jaar door maar daarna ging mijn vagina ook opzwellen van binnen in. Ik heb al allemaal dingen gekocht om het beter te maken maar niks helpt!!

Please iemand die hier iets op weet?!

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoezo allemaal dingen gekocht?

Ga eens met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Flower

Ja ik heb allemaal dingen gekocht voor schimmel en al die dingen, ben ook al eens naar de dokter geweest die heeft een test gedaan om te zien of ik ook een schimmel heb maar nee! Ik word er zo onzeker van en heel erg ongelukkig ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen??

Reageren
    John (moderator)

Ik zou toch terug gaan naar de huisarts met die klachten. Vraag een verwijzing voor de gynaecoloog

Reageren
    Flower

Ja zal ik doen, maar ik vind het zo eng ik ben een donker meisje hele donkere haar kleur. En ik denk dat ik meer schaam haar heb dan andere meiden van mijn leeftijd ik schaam me daar heel erg voor.

Reageren
    John (moderator)

Dat denk je waarschijnlijk alleen maar. Daar hoef je je niet voor te schamen hoor

Reageren
    Flower

Heel erg bedankt ik ga morgen gelijk een afspraak maken met de donkter!

Reageren
Reageer op: Wit slijm en in mijn vagina opgezwollen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.