- Flower22 januari 2017 om 20:45
Hallo ik ben een meisje van 16.
3 jaar geleden kreeg ik last van wit slijm uit mijn vagina. Dat ging zo 2 jaar door maar daarna ging mijn vagina ook opzwellen van binnen in. Ik heb al allemaal dingen gekocht om het beter te maken maar niks helpt!!Please iemand die hier iets op weet?!
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 januari 2017 om 20:50Flower22 januari 2017 om 20:57Ja ik heb allemaal dingen gekocht voor schimmel en al die dingen, ben ook al eens naar de dokter geweest die heeft een test gedaan om te zien of ik ook een schimmel heb maar nee! Ik word er zo onzeker van en heel erg ongelukkig ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen??
ReagerenJohn (moderator)
22 januari 2017 om 21:07Ik zou toch terug gaan naar de huisarts met die klachten. Vraag een verwijzing voor de gynaecoloog
ReagerenFlower22 januari 2017 om 21:09Ja zal ik doen, maar ik vind het zo eng ik ben een donker meisje hele donkere haar kleur. En ik denk dat ik meer schaam haar heb dan andere meiden van mijn leeftijd ik schaam me daar heel erg voor.
ReagerenJohn (moderator)
22 januari 2017 om 21:13Dat denk je waarschijnlijk alleen maar. Daar hoef je je niet voor te schamen hoor
ReagerenFlower22 januari 2017 om 21:15Heel erg bedankt ik ga morgen gelijk een afspraak maken met de donkter!
Reageren