- Lia5 januari 2017 om 15:41
Hoi allemaal,
Heb nu sinds een tijdje gele slijmerjge afscheiding. De hele dag door en het ruikt ook een beetje.
Ik ben naar de huisarts geweest, getest op soa, bacterie en schimmel. Dit was het allemaal niet. Vervolgens een uitstrijkje laten maken, hier kwam ook niets uit. Antibiotica gehad en allemaal middeltjes geprobeerd normaflor etc. Niks helpt.
De dokter zegt dat ik het moet accepteren. Ik kan mij hier niet bij neerleggen.. omdat ik zeker weet dat dit niet normaal is.. de geur kleur en hoeveelheid is niet wat ik normaal heb. Ik ben ten einde raad.. hoop dat iemand me hiermee kan helpen.6 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 januari 2017 om 16:21Hoe lang heb je de klachten al?
Ben je seksueel actief?
Heb je een vaste partner?
Hoe oud ben je?
Gebruik je de pil?
ReagerenLia5 januari 2017 om 22:55Ik ben 21 jaar oud, heb de klachten nu iets langer dan een half jaar. Ik ben seksueel actief en slik de pil. Heb op dit moment geen vaste partner.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2017 om 23:24Heb je sinds het ontstaan van de klachten:
wel regelmatig seksueel contact gehad met dezelfde partner?
ben je een dieet gaan volgen?
Hoe lang gebruik je de pil al? Ben je van pil gewisseld?
ReagerenLia5 januari 2017 om 23:34Ik gebruik de pil al 5 jaar, nog nooit van pil gewisselt.
Ik heb sinds de klachten wel seksueel contact gehad met dezelfde partner.. dit is alleen wel een tijdje terug.
Volg ook geen dieet of ben niet anders gaan eten.
Bedankt voor je reactie !
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 00:00Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog. Bespreek met de gynaecoloog of het een allergische reactie op het sperma van de partner zou kunnen zijn…
ReagerenKim16 januari 2024 om 22:07Heb exact dezelfde klachten. Als het geen allergische reactie op sperma is, wat zou het dan kunnen zijn?
Reageren