Zoeken Vraag het forum

gezwel? rondom binnekant vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • miss. s

Hallo

Ik heb al enige tijd last van nouja iets wat op een gezwel of iets dergelijks lijkt. Het is niet altijd zo. Vaak als ik naar de wc ben geweest blijft het zo een tijdje. Soms is het weg maar voel ik nog wel wat kleine bultjes rondom ingang vagina. Maar soms is her zo dik bij de opening dat ik haast niet eens me vinger erin kan doen laat staan een tampon. Ook heb ik vorige week mijn menstruatie gehad. En nouja. Het leek meer op wat bloedverlies. Normaal is het altijd veel en maar 3 dagen. Nu was het wel bloedverlies maar weinig. En ineens gister ook wat bloedverlies. Minimaal.. Terwijl me menstruatie (teminste dat wat erop leek vorige week) voorbij is al 4 dagen.

En ik weet niet of het ermee te maken heb. Maar heb ook al jaren last van migraine. Nou was het na me bevalling veel minder. Maar sinds aantal maanden krijg ik weer vaak last van hoofdpyn en ook langer. Normaal was het altijd maar 1 dag en heel erg. Nu is het elke keer een halve weeek tot een week van minimaal tot erg. Aan de rechterkant van me voorhoofd. En vooral gister had ik echt het gevoel dat ik flauw ging vallen. Ik werd ineens heel draaierig en duizelig.

Deze 2 dingen kunnen natuurlijk ook niks met elkaar te maken. Hebben. Maar wou het er wel bijzetten

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Misschien is het dan toch goed om met de klachten naar de huisarts te gaan…

Reageren
Reageer op: gezwel? rondom binnekant vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.