Zoeken Vraag het forum

Hevige pijn (tandglazuur en afgebroken kiezen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jan

Wat te doen bij Hevige pijn door 2 afgebroken kiezen links onder achterin!?

Zo net half uurtje geleden is het gebeurt door tijdens het eten, ik kan de pijn nauwelijks aan! Zoveel zenuw pijn heb ik dat er zelfs gedrogeerd lijk door de pijn stillers en alsnog pijn ervaar, en zelfs pijn aan zenuwen aan linker oog bol heb en aan me wangen, en vooral aan het afgebroken kiezen, wat kan ik het beste doen?? Dit vond ik op het net 👇🏻

Bij acute pijn door een afgebroken kies is het noodzakelijk direct de tandarts of spoeddienst te bellen, vooral bij hevige pijn, een kloppend gevoel, blootliggende zenuw of scherpe randen. Spoedhulp voorkomt verergering

Kan ik zo deze tijdstip aankloppen bij tandarts of ergens waar ik kan worden geholpen?

1 reactie
    Reageren
    Veertje

Ja dat kan! Daar is de dienstdoende tandarts voor!
    Ik hoop dat je inmiddels gebeld hebt en geholpen bent!
    Sterkte

Reageren
Reageer op: Hevige pijn (tandglazuur en afgebroken kiezen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.