- Ghislaine25 september 2025 om 15:28
1,5 jaar geleden heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad. Een half jaar geleden werd een foto gemaakt en gezegd dat het er prima uitzag. De ontsteking was in ieder geval niet erger geworden. Van de zomer kreeg ik een gevoelige plek rondom de wortel. Ik heb gebeld, er werd eigenlijk gezegd dat ik moest afwachten. Een maand na het begin van de “klachten” (want pijn deed het niet) heb ik een afspraak voor controle gehad en werd een foto gemaakt. Nu was er een plekje om de wortel te zien. Tandarts wilde overleggen met zijn collega en nu wordt ik dus doorverwezen omdat hij denkt dat het een cyste is. Maar: sinds mijn afspraak zijn mijn klachten verdwenen. Ik heb dit aangegeven, hier wordt eigenlijk vanuit de tandarts niets mee gedaan. Ik vind het een onprettig idee wellicht onnodig te worden doorgestuurd naar een kaakchirurg. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ik krijg bijna het gevoel dat dit ontstond omdat ik last van een verstopte neus heb gehad of zo.
2 reactiesReagerenGhislaine25 september 2025 om 15:41Kleine toelichting: de reden dat ik het linkje met een verstopte neus leg: het betreft de snijtand aan de linkerzijde, dit neusgat zit bij mij regelmatig dicht.
Reageren
Peter (huisarts)
26 september 2025 om 11:53(geen tandarts hier..) Iemand ideeen?
Reageren