3 maanden geleden kies boven achter getrokken
Omdat ik veel last had druk tinteling enz
Dit was na maanden omdat ze eerst vermoeden dat ik kauwspier had overbelast ,toen dachten ze mijn aanzichtspijn, toen bijholten ,toen was het stress ,enz enz
Uiteindelijk dachten ze kies probleem
Dus er uit gehaald
Had daarna 3 maanden geen last na trekken kies
maar nu Pats boem weer last waar de kies heeft gezeten ..wang voelt licht verdoofd aan tintelingen
Ook lichte druk .
Dus terug kaakchirurg
Foto gemaakt na gekeken ...maar zien niets ...
Geen infectie en geen bacteriën
Wel vermoed ze dat mijn tandhals bloot licht van de kies er naast omdat mijn tandvlees nog niet goed hersteld is
Maar er is niets aan gedaan.
Ben ook zelf bekend met aanzichtspijn..heb daar medicatie voor maar ook dat helpt niet
Ook al huisarts geweest deze vermoet dat de zenuw geïrriteerd is boven de getrokken tand ...
Mijn wang voelt weer tintelend en verdoofd boven en onder lichte druk ook ...
Heb voor dat de kies getrokken werd ook maanden deze klachten gehad dus eigenlijk is er niets veranderd nu ...
Heb CT scan gehad maar daarop is niets te zien
Neuroloog geweest kan niets vinden
Enz enz
Ik weet het ook even niet meer
Wel vreemd dat vanaf de kies getrokken werd ik 3 maanden geen last had ...en Pats boem daarna weer die pijn
Ben nu ook terug naar mijn tandarts geweest zei hadden foto solo gemaakt en zagen wel iets in de wond maar wisten het niet zeker of dat wel iets is.
Dus ze verwezen mij terug naar kaakchirurg
En ook gaven ze mij een nieuwe verwijsbrief naar andere kaakchirurg
Heb deze foto doorgestuurd naar houdige kaakchirurg dat er even naar gekeken word door houdige arts
Ik zou dan terug gebeld worden maar tot heden niets
Pijnstillers werken niet
Antibiotica gehad ..maar ook dat werkt niet
Aanzichtspijn pillen doen ook niets
Ik weet het nu ook niet meer
Iemand??
P.s solo foto voor en na plaats ik er bij
Ik zou het zo niet kunnen zeggen, Als ze niet terugbellen moet je daar zelf even achteraan gaan en ze bellen