- Arne2 januari 2024 om 13:32
Een aantal dagen ging ik naar de tandarts, ik heb drie gaatjes. Hij zat met zo’n metalen ding te kijken of het wel echt gaatjes waren door het er lichtjes in te steken en dan te trekken. Ook beginnen mijn wijsheidstanden uit te komen, ik vond zelf dat ze redelijk scheef stonden richtign de rest van mijn gebit maar de tandarts zei er niets van, dus ik dacht dit geen probleem was.
2 dagen nadat ik naar de tandarts geweest ben begon ik pijn aan mijn onderkaak te krijgen. Ik kan het niet zo goed beschrijven maar het is vooral pijnlijk en drukkend aan de bovenkant van mijn strottenhoofd aan beide kanten. Het was allesinds ook zeer plots, geen “build-up”. Ook soms pijn aan m’n oor; wisselend van kant.
Ligt dit aan mijn tanden of iets anders? Ik heb maar een nieuwe afspraak in maart dus ik dacht het eens hier te vragen
1 reactieReagerenSuus2 januari 2024 om 13:52Als je klachten hebt na een bezoek aan de tandarts,kun je beter eerder contact opnemen met de tandarts. Dan kan die bepalen of het handig is dat je eerder even langs komt
Reageren