Zoeken Vraag het forum

Rug

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik ben 15jaar en kamp al 2jaar met rugklachten en schouderklachten. Op de scanner vinden ze niets en op echo allemaal lipomen die in mijn spierweefsel groeien die pijn veroorzaken maar die blijven komen. Tussen mijn schouderblad voel ik drukkende pijn die maar niet over gaat. In mijn rug uitstraling en het gevoel alsof je niet meer kan bewegen. Ik neem contramal (lichte morfine) maar lost helemaal niets op ookal gebruik ik 30 druppeltjes. Ben ten einde raad, heb al zoveel dokters gedaan ze weten dat ik iets heb maar weten het tot op de dag van vandaag nog niet. Ik ben zo jong heb moeite met zitten, sport beoefenen,…
    Iemand die weet wat het zou kunnen zijn of wat ik moet doen

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is heel ververlend voor je. Lipomen die aan spieren hechten kunnen inderdaad pijnklachten veroorzaken. Het is helaas nog niet duidelijk waarom de lipomen ontstaan. De enige mogelijkheid is om lipomen die vergroeit zijn met spieren en klachten veroorzaken, operatief verwijderen.

http://www.haagsechirurgen.nl/lipoom.html

Reageren
    Anoniem

Snap niet waarom ik dan schouderpijn heb die je met niets kan vergelijken. Steken in mijn rug. Ze zeggen Fibromialgy (voor mij wat een te makkelijk probleen)

Reageren
    John (moderator)

Wat ze tegen jou en waarom ze dat zeggen, weet ik natuurlijk ook niet.
    Ga voor een second opinion naar een academisch ziekenhuis

Reageren
Reageer op: Rug
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.