- Scarlett12 januari 2011 om 20:29
Hallo,
Ik werd gisteren wakker met verschrikkelijke pijn in mijn pols. Nou heb ik daar al ontzettend veel gedoe mee ( ik ben namelijk hypermobiel en daardoor verschuiven de botjes telkens een beetje. Er zit heel veel speling in). Toen ik hem boog merkte ik dat er in het verlengde van mijn wijsvinger, vlak voor het buiggewricht een gat zat, waarna een knobbel. Deze is knoephard en doet echt pijn als ik erop druk. Wanneer ik op het gat druk doet het ook pijn.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu. Ik zit op de rockacademie en ben pianist, dus ik heb mijn polsen hard nodig! Ook heb ik aankomende weken tentamens. Kan iemand mij zeggen wat ik het best kan doen en wat het misschien is?2 reactiesReagerenbrenda A12 januari 2011 om 21:35hup naar de huisarts voor advies “wat te doen”!
Reageren
succes met examens, BrendaEvianne13 januari 2011 om 00:01Een pianist dient zuinig te zijn op de handen en zeker met uw medische voorgeschiedenis is het weinig zinvol op zoek te gaan naar algemene medische informatie omdat uw klachten en kenmerken dermate specifiek zijn dat er weinig zinnigs over valt te zeggen zonder beoordeling en kennis en inzicht van het medisch dossier. Mijn advies: ga naar de huisarts. Of het moment van huisartsenbezoek acuut is, kunt u vast zelf het beste bepalen, of u dus eerst de nadruk legt op de nodige studie resultaten of dat u uw ongerustheid zo snel mogelijk weggenomen wilt zien, die keuze is aan u. Mijn idee zou zijn dat het geen acute medische noodzaak heeft, maar ik ben niet degene die dit het beste kan beoordelen, dat bent u zelf.
Reageren