Zoeken Vraag het forum

Bultje op onderug

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo Allemaal!,

Hoi, ik ben een jongen van 15 jaar en heb last van een bultje op mijn onderug. Het is een klein bultje die pijnlijk is wanneer ik erop druk. Ik heb de dag ervoor hardgelopen dus ik weet niet niet of dit de oorzaak kan zijn. Ik had een later na het hardlopen last van spierpijn in me linkerbeen en dus ook in me onderug. De pijn in me onderug was de 1e 2 dagen erg pijnlijk vooral bij het opstaan vanaf een zittende positie. De spierpijn in me linkerbeen is weg en de pijn in me onderug is ook vrijwel weg. Het enigste is waar ik me zorgen over maak is het bultje in me onderug. Ik weet niet of het mogelijk is om een bultje op je onderug te krijgen door overbelasting. Hebben jullie misschien enig idee wat er aan de hand is? Alvast bedankt!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Kijk er eens naar. Misschien is het een muggenbult of iets dergelijks

Reageren
    Anoniem

Ik denk het niet het voelt echt als een knobbel.

Reageren
    John (moderator)

Ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
Reageer op: Bultje op onderug
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.