Hallo vorige week positief getest op chlamydia toen de huisarts vroeg wat mijn klachten waren beschreef ik soms beetje afscheiding pijn na het plassen/mastrubatie. Dus testen maar ja chlamydia. Toen ik hem vroeg waarom het topje van mijn penis wat rood kon zijn zei hij dat het wel vaker voor kwam. Gisteren de 2 pillen gehad. Toch heb ik het gevoel dat er al weken een verdikking naast mijn eikel zit lijkt niet echt op een zweer maar het stoort me wel. Ik heb namelijk geen idee hoe een syphilis zweer er uit ziet kan iemand mij vertellen of dit er op lijkt volgens de huisarts lijkt het er niet op maar ik hoor graag jullie mening hij vond het namelijk ook niet nodig om verder te testen.
Mvg Sander
Oja ter informatie het voelt niet hard aan en verder geen syphilis klachten.
Ik kan niks ontdekken van op een syfiliszweer zou kunnen lijken
Het gaat om de verdikking rond het puntje van mijn penis de huisarts zegt chlamydia kan daar voor zorgen nou moet ik zeggen dat ik nu ook gigantisch met mijn penis bezig ben omdat me druk maak. Bedank voor je reactie ik zou wel dingen zien die er niet zijn uw reactie stelt me gerust. Ik blijf voorlopig wel even van mijn penis en het internet want dat maakt me alleen maar onzeker
Mvg sander
Ik zou de boel daar maar eens enkele weken goed rust geven. Chlamydia irriteert het slijmvlies behoorlijk. Die moet nu eerst herstellen door de antibiotica. Dat gaat vrij snel, maar gun het ook wat tijd zodat het slijmvlies goed kan genezen.