- Bart13 oktober 2024 om 10:55
Zie foto’s. Ik zag dit ineens zitten. Schrok er toch wel van. Lijkt dit op een soa of eigenlijk helemaal niet?
Bijlagen:
10 reactiesReagerenBart13 oktober 2024 om 10:58Bart13 oktober 2024 om 10:59Bart13 oktober 2024 om 11:00Foto 4
Het is heel klein 0,5mm groot. Doet geen pijn voel ook eigenlijk niks hards echt
ReagerenBijlagen:
Bart13 oktober 2024 om 11:01Het zit onder de tong waar ook je speekselklieren zitten
ReagerenJohn (moderator)
13 oktober 2024 om 11:16Het lijkt op een ontsteking. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenBart13 oktober 2024 om 11:23Hi John, dank je. In jouw ogen iets wat niet lijkt op een Soa dus?
Had paar dagen ervoor ook wat roodheid en bultje en dat was weg gegaan
ReagerenJohn (moderator)
13 oktober 2024 om 11:25Ik kan dat zo niet meteen aan een soa linken. Maar als je denkt een soa opgelopen te kunnen hebben, stel je dat niet vast op basis van symptomen maar d.m.v. een test
ReagerenBarr13 oktober 2024 om 19:10Hi John
Die snap ik. Masr dan hoeft er ook geen soa forum te zijn toch. Fijn dat je hier wat vragen kan stellen.
ReagerenJohn (moderator)
13 oktober 2024 om 20:28Daar denk ik anders over. Je kunt via een forum geen soa vaststellen. Ik kan hooguit zeggen of klachten door een soa veroorzaakt (kunnen) worden of daarop lijken. Een test is de e nige manier om een soa vast te stellen. En dit is ook geen soa forum, maar een medisch forum voor de meest uiteenlopende vragen
ReagerenBart13 oktober 2024 om 22:36Hi John,
Kom op nu geen azijn zeiker worden.
Dit medisch forum heeft een soa sectie. In ddat deel worden vragen over soa gesteld
Ik zeg niet dat je hier een soa kan vastellen toch.
Dit forum word vooral gebruikt voor advies. Thats it.
Er kan op alles gereageerd worden met ga naar de dokter. Dat weten mensen natuurlijk ook wel. Ze komen hier voor advies.Juist fijn dat dit hier kan. Neem het compliment.
Reageren