- Anoniem30 maart 2016 om 12:08
Ik denk dat ik me penis heb overbelast met langdurige sex heb nou een opgezwollen voor huid en blaasjes op de eikel en der onder en ik een schuurwondje op me penis shaft Hoe kom ik hier snel vanaf
Wie kan me helpen
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 maart 2016 om 12:10Dit zou dus ook een herpes infectie kunnen zijn. Ga met de klachten naar de huisarts!
ReagerenAnoniem30 maart 2016 om 12:15Oke bedank ga gelijk een afspraak maken
ReagerenAnoniem30 maart 2016 om 12:36Heb net gebeld kan vrijdag terecht
Reageren
In de tussen tijd kan ik toch wel een beetje crème op smeren tegen de uitdrogingJohn (moderator)
30 maart 2016 om 12:47Het zou beter zijn om er even niets op te smeren. Dat kan namelijk een vertekend beeld geven voor de huisarts. Als je dat toch wilt doen, maak dan nog een foto van boven op je eikel en de zijkant van je penis waar de blaasjes zitten en neem die dan mee. Je zou dan eventueel wat zinkzalf/sudocreme kunnen gebruiken.
ReagerenAnoniem30 maart 2016 om 13:00Als ik der niks op smeer Brand het dus ik neem wel ff foto’s mee
Reageren
Bedankt voor je hulp TandorJohn (moderator)
30 maart 2016 om 13:05Graag gedaan.
Reageren
Succes!Anoniem30 maart 2016 om 14:59Heb het toch even gedaan wat je zei om er niks op te smeren en nu is me penis helemaal uitgedroogd is dat ook een symptoom voor herpes?
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2016 om 15:05Dat zou kunnen.
Reageren
Wat heb heb je er tot nu op gedaan?Anoniem30 maart 2016 om 15:13In het begin vaseline maar toen ging die meer irriteren kreeg ik ook die blaasjes erbij toen had ik gelezen dat het meschien een schimmel kon wezen toen heb ik er daktarin opgesmeerd maar dat brande ook later weer nivea men hydraterende crème 0% alcohol dat verzachte goed en na de laatste bericht niks meer
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2016 om 15:24Als je nog wat gebruiken wilt, gebruik dan zinkzalf/sudocreme
Reageren