- A.nanoniem1 februari 2021 om 21:24
Is het mogelijk de volgende bacterieen te krijgen door oraal seks ontvangen of haast onmogelijk?
ureaplasma urealyticum
ureaplasma parvum
Mycoplasma hominis
Mycoplasma genatiliumAls het mogelijk is, hoe wordt deze getest? Via swab? Urine?
Enige last die ik tijdje heb is dat meatus (uitgang) iets geirriteerd is, en dat me voorhuid beetje vochtig blijft ondanks deppen na plassen. Geen vlekken in ondergoed.
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 februari 2021 om 21:45Het zijn overdraagbare bacteriën. Maar bij orale seks is die kans wel erg klein. Je hebt ook niet klachten die daar bij passen
Reageren
Testen gaat met een swabA.nanoniem1 februari 2021 om 22:01Heel zelden brandt de topje plasbuis/voel ik iets naars. Dit hoort niet bij zulke bacterieen qua symptomen?
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2021 om 22:03Dan zou je toch meer klachten moeten hebben
ReagerenA.nanoniem1 februari 2021 om 22:09Heeft uw paar voorbeelden van welke klachten nog meer?
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2021 om 22:12Vooral een urineweginfectie. Pijn met plassen en pijn in de plasbuis of de urineleider
ReagerenA.nanomiem1 februari 2021 om 23:24Moet dat pijn heletijd zijn of soms? Soms voel ik wel is een steek bij plassen, maar voor de rest normaal.
Soms soort van irritatie plasbuis alsof n druppel lekt meer niet.
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2021 om 23:27Een irritatie dus. Misschien zijn het je bekkenbodemspieren die de klachten veroorzaken
ReagerenAnoniem10 februari 2021 om 15:52Hier word gewoon met urine op getest en niet met swab
Reageren