Zoeken Vraag het forum

Chlamydia mogelijk?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rdd324

Hallo,

Is het mogelijk om na een jaar geleden eventueel chlamydia opgelopen te hebben (slechts 2 seconden gepijpt worden) geen test gedaan om vervolgens een ander te besmetten ma meer dan een jaar? (Wel in vaste relatie en nu pas klachten)

33 reacties
    Reageren
    Rdd324

Vraag is meer kan het onopgemerkt continu uitgewisseld zijn tussen beiden zonder duidelijke klachten?

Reageren
    John (moderator)

Niet erg waarschijnlijk

Reageren
    Rrd324

Ik merk nu zelf wat ongemak bij de plasbuis ziet er wat rood uit en vervelend gevoel. Zij had een bloeding tussendoor.

Wat zou dit kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo niet kunnen zeggen. ga naar de huisarts met de klachten en laat een urinetest doen

Reageren
    Rrd324

Zelf heb ik al ongeveer een jaar last van rode meatus en branderig gevoel bij plassen waarbij dokter dacht aan een schimmelinfectie.

Verder telkens vage klachten. Tijdens sex in de vaste relatie heeft zij nooit klachten gekregen. Heb ooit zelfs azitromycine gehad als symptoombestrijding maar dit hielp toen ook niet. Of zou ze me onbewust weer besmet hebben?

Enige dat ooit is gebeurd buiten deze relatie is een keer gepijpt worden voor heel kort omdat ik direct spijt had en stopte.

Kan dit eventueel ook bekkenbodemspieren zijn omdat ik me te druk maak? Zij heeft buiten die bloeding verder geen klachten gehad maar ik merk nu veel meer last sinds ze dit heeft gehad, misschien stressgerelateerd?

Reageren
    Rrd324

Vraag is meer zouden de klachten die ik heb en die zij heeft in relatie kunnen staan met die ene misser in m’n leven?

Is het waarschijnlijk?

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen dat je een overspannen bekkenbodem hebt. Daar kun je voor naar een bekkenbodemfysiotherapeut gaan en de spanning laten meten

Reageren
    Rrd324

De klachten die ik heb passen daar dus wel bij?

Ene dag is erger dan de andere dag. Lijkt met stress dus meer te worden en heb een “vol” gevoel bij m’n kont wat denk ik prostaatgerelateerd is

Maar nogmaals al meer dan een jaar deze klachten…als dit een soa was dan zou ik meer klachten moeten krijgen en zij ook toch?

Reageren
    John (moderator)

Niet erg waarschijnlijk

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen klachten zijn van de bekkenbodemspieren

Reageren
    Rrd324

Dankjewel voor je antwoord

Alleen even vreemd waar zij de klacht van heeft. Is het überhaupt mogelijk voor haar om alleen bloeding te hebben en verder geen klachten te hebben?

Reageren
    John (moderator)

Tussentijdse bloedingen komen wel vaker voor

Reageren
    Rrd324

Hierbij toch even twee foto’s hoe het er uit ziet bij mij.

Het is wat lastig te zien maar rond de plasbuis zit een rode cirkel.

Kan dit passen bij de klachten?

Verder branderig met plassen

Reageren
    John (moderator)

Het doet me in ieder geval niet aan een soa denken

Reageren
Reageer op: Chlamydia mogelijk?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.