Zoeken Vraag het forum

Onaangenaam gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pieter

Tijd terug oraal laten bevredigen. Weken daarna kreeg ik in de ochtend een nare steek in mijn lies wat snel weg trok. In de avond plassen waarbij ik forceerde en in de weekend een soort branderig gevoel eikel. Af en toe schilfering gehad dus miconazol creme gebruikt. Chlamydia/gonorhoe test negatief. Alleen meestal tussen 13.00-17.00 lichte irritante gevoel eikel/nat. Als ik me plasbuis open zie ik soort van helder/wit slijm? Voor de rest geen afscheiding. Geen pijn of brand bij plassen. Sex met condoom ook geen Problemen. Alleen heb ik wel een wat rodere uitgang plasbuis. Iemand enig idee?

29 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn in de urinebuis. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Pieter

Hi John, vandaag afspraak. Soms als ik eikel afdroog met handdoek na schoonmaken zonder zeep dan wordt het ook licht wittig/losse velletjes. Kan schimmelinfectie zorgen voor natte eikel/afscheiding/irritant gevoel?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen

Reageren
    Pieter

Huisarts denkt schimmel aangezien in systeem blijkt terugkerend iets. Moet even miconazol doorsmeren en antischimmel pil 1 tablet morgen innemen. John, zijn dit syffilis vlekken op handpalm?

https://imgshare.io/image/image.N5sKIn

Reageren
    Berend

Hoi Pieter,

Mag ik vragen welke anti schimmel pil jou voorgeschreven is? Ik heb dezelfde klachten ook na orale seks en de huisarts denkt ook aan een schimmel. Alleen de pillen die ik voorgeschreven heb gekregen hebben geen effect gehad.

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met syfilis nou eens helemaal niets te maken

Reageren
    Pieter

beste berend, heb fluconazol sandoz 1 harde capsule 150mg gekregen. Zou na week dan over moeten zijn na huisarts. Anders wilde ze hiv/hepatitus b/stffilis testen maar dat kijkt me onnodig. Moet de pil vandaag innemen en nog miconazol insmeren.

john, als rondom plasbuis roder is dan de rest, en openen plasgaatje wat heldere vloeistof ziet, is dat normaal of zal ik urinetest vragen voor plasbuis ontsteking? Me ballen voelen wel wat meer opgezet dan normaal.

Reageren
    John (moderator)

Je kunt om een urinetest vragen

Reageren
    Berend

Hoi Pieter,

Ik ben er vrijwel zeker van dat ik precies hetzelfde heb als jij. De symptomen komen precies allemaal overheen en dit kwam bij mij ook na orale seks.

Wil je ons alsjeblieft op de hoogte houden of de flucanozol heeft gewerkt en of je nog meerdere testen gaat afnemen?

Ik ben zeer benieuwd en hoop dat je er snel van af komt

Reageren
    Pieter

Eerste dag na de pil geen rare gevoel gehad. Vanochtend wat nattig maar had vanmacht teveel miconazol gesmeerd wat oorzak kan zijn. Johan vraagje, moet de binnenkant huid van je plasbuis rood zijn? Ik keek net en leek alsof het beetje wit was van binnen.

Reageren
    John (moderator)

De binnenkant is doorgaans iets roder. Misschien is er creme in terecht gekomen.

Reageren
    Berend

Ik hoop dat je behandeling helpt Pieter, houd ons op de hoogte!

Ik heb van mijn huisarts ook een antischimmel pil gekregen van 150 mg genaamd diflucan. Ook zie ik vaak flucanozol 150 mg voorbij komen. Kort vraagje aan John: dit is niet dezelfde pil toch? Of is het een verschillende benaming voor wel dezelfde pil?

Reageren
    Pieter

Thanks John, is het normaal dat je beetje helder slijm ziet in de plasbuis? Vandaag mindere dag voelt soms alsof hij lekt, kan misschien zijn omdat ik nog miconszol insmeer (teveel). Morgen even zonder afwachten. Merk soms wel steek naar bijbal/gevoeliger of warme plas, misschien even laten testen op plasbuis ontsteking?

Reageren
    John (moderator)

Dat is op zich normaal. De binnenkant van de plasbuis is slijmvlies

Reageren
Reageer op: Onaangenaam gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.