- Anoniem3 januari 2016 om 18:44
Hallo,
Der staat op mijn uitslag van de lab antihiv-ig en, p24 Hiv-AG (CMIA)
Negatief
Onder wat voor test valt dit 1 of 2 of 3 of 4 de generatie of duo
ik heb gelezen op internet dat en met hiv-IGM is en hiv -IGG test deze op allebei of niet .
en sinds wanneer is deze test 100% betrouwbaar .
bedankt voor de komende reacties.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 januari 2016 om 21:38Tegenwoordig worden alleen maar 4de generatie combotesten gebruikt. Bij 6 weken 99%
ReagerenBateman21 september 2017 om 15:34Dag Tandor,
Gebruiken de labo’s van Belgische huisartsen ook een 4de generatie test? Grt. Ik heb namelijk na mijn 90 dagen test (negatief) nog wat huiduitslag gehad in de hals en die zelfde avond een koortsig gevoel. Zou een 3de generatie test nog geen 100% geven bv
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 16:00In W-Europa worden overal dezelfde testen gebruikt.
Je hebt geen HIV dus kunnen de klachten daar ook niet van zijn. Zeker niet nog eens na 90 dagen. Maar volgens mij is dat een ander topic van jou ook al eens besproken.
ReagerenBateman21 september 2017 om 16:11Klopt, ik ben hier en daar nog wat aan het verder lezen omdat ik na 90 dagen rode vlekken kreeg op schouders en hals om diezelfde avond met koortsachtige symptomen in bed te moeten kruipen. Ik twijfelde dan weer of de test niet goed genoeg zou geweest zijn.
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 17:19Als je toch geen HIV hebt, zoals de test uitwijst, waarom blijf je dan verder zoeken? Je veroorzaakt zo zelf problemen…
Reageren