- Anoniem17 februari 2015 om 18:17
Hallo,
Ik ben een jongen van 17 jaar en heb anderhalf jaar geleden iets ontzettend doms gedaan! Ik had met een jongen van 20 afgesproken en had seks met hem. (Ik was de gever) ontzettend veel spijt van achteraf. Nu heb ik dus een week geleden ineens last gekregen van mn keel alsof t erge spierpijn was maar dan toch iets anders. Dit ging weg na 2 dagen maar ik heb nu na 5 dagen nog steeds altijd een temp. Van 37,3 graden of meer. Ook heb ik aan de rechterkant een opgezette klier. Het gaat maar niet weg lijkt het wel. Ik heb nadat ik toen seks met hem heb gehad volgensmij geen conversie griep gehad zover ik me kan herinderen. Heb ik kans op hiv? Ik stel alle reacties zeer op prijs!
4 reactiesReagerenAnoniem17 februari 2015 om 18:41Extra toevoeging; het was onveilig
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2015 om 19:39Je klachten kunnen natuurlijk ook gewoon door een virus (griep) of een bacterie (keelontsteking) worden veroorzaakt. Bij HIV treden die klachten in de regel gedurende de eerste weken op.
Was het orale seks of ook anale seks?
ReagerenAnoniem17 februari 2015 om 20:28Alle 2
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2015 om 20:47Bij orale seks is het risico uiterst klein. Bij anale seks is dat anders.
Reageren
Ik denk dat je klachten nu, hier niets mee te maken hebben.
Je kunt natuurlijk een HIV test laten doen bij de ggd of je huisarts.