- Anoniem16 februari 2015 om 14:15
Hallo,
Ik heb het verontrustende bericht gekregen van een bedaren (vrouw) dat ze HIV positief is bevonden. We hebben het 1 enkele keer veilig (!!) Gedaan.
Dit was ongeveer vier weken terug en ik kame sinds drie dagen met een verstopte speekselklier. Dit zorgt ook voor een verhoging, maar verder zijn mn klachten beperkt. Ik lees van alles en maak me verschrikkelijk zorgen. Heb altijd veilige sex, het zal toch niet?3 reactiesReagerenAnoniem16 februari 2015 om 14:24Kleine toevoeging. Zowel oraal als vaginaal gebeurde veilig. De vrouw was niet ongesteld.
Reageren
Heb de speekselklier ontsteking nog niet eerder gehad, ik kan ook niet terugvinden of dit een daadwerkelijk symptoom is.
De heersende griep is ook fijn getimed zo. Ik maak me zorgen.John (moderator)
16 februari 2015 om 21:34Die ontstoken speekselklier is geen symptoom van HIV.
Reageren
Als alles veilig is gebeurd, is het risico op HIV nagenoeg nihil. Als je je er ongerust over maken blijft, kun je natuurlijk een HIV test laten doen bij je huisarts.Anoniem17 februari 2015 om 11:05Ja, dat ga ik ook doen. Heb inmiddels het complete internet afgezocht, zeker de omschrijving ‘algehele malaise’ past goed bij hoe ik me voelde. Maar goed, dat is een startsein voor meerdere virussen heb ik gezien. Heb inmiddels een antibiotica kuur gekregen die na een halve dag al direct effect had.
Reageren