- Auw6 juli 2025 om 15:16
Hallo John, ben vannacht op een gayfeest out gegaan in een soort darkroom. Zojuist een kapotte condoom in mijn grote boodschap gevonden. Ik weet niet hoeveel man er misbruik van mij heeft gemaakt . Wat raad je mij aan.
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2025 om 15:27Ik raad je aan om contact op te nemen met de huisartsenpost. En dat zo snel mogelijk zodat je een Pep kuur kunt krijgen om hiv te voorkomen. Het lijkt erop dat je bent gedrogeerd en verkracht. Dus eigenlijk zou je ook aangifte bij de politie moeten doen.
ReagerenHarry6 juli 2025 om 16:34Hi, vervelend dat zoiets gedaan wordt. Je sterretje is niet uitgescheurd? Ga uit voorzorg idd maar zsm voor een PeP kuur!!
ReagerenAux7 juli 2025 om 22:35Mijn ster is er niet van opgeknapt, maar niet uitgescheurd. Misschien omdat ik out was.
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2025 om 22:54Ben je wel nog voor de Pep kuur geweest?
ReagerenHarry7 juli 2025 om 23:05Niet van opgeknapt?? Lijkt me vervelend. Hoop dat het weer goed kpmt
ReagerenAuw10 juli 2025 om 22:43Ik ben voor een pep kuur geweest en heb ook aangifte gedaan. Wel gênant. Geen feesten meer voor mij voorlopig. Ik vind het echt niet leuk. Ik sta altijd voor iedereen klaar in die groep en dan gebeurt dit. Dat kan toch echt niet door de beugel
ReagerenAnoniem11 juli 2025 om 07:56Nee, dit kan ook niet door de beugel. Sterker nog, het is gewoon strafbaar.
De PEP kuur is verstandig, want je weet niet hoe of wat bij die anderen, en het zou enorm naar zijn wanneer je aan deze vervelende ervaring ook nog eens een hiv infectie overhoudt.
Mijn advies is dat je twee weken (of iets later) na het gebeuren ook een soa test laat doen op gonorroe en chlamydia. Let daarbij erop dat je urine laat onderzoeken maar ook swabs van je keel en anus. De verspreiding van gonorroe en chlamydia via dit soort “feesten” kan enorm zijn.
Na vier/zes weken (of iets later) na het gebeuren zou ik bloed laten afnemen ter controle op syfilis. Syfilis komt onder mannen die seks hebben met mannen relatief veel voor.Dit alles is niet leuk, maar dan heb je wel alles laten controleren, en kan je wat betreft je gezondheid met een schone lei verder.
Uit je verhaal begrijp ik dat de groep, of in ieder geval enkelen, bekend zijn? Dat maakt het allemaal extra ingewikkeld. Misschien moet je jezelf afvragen of je wel met zulke mensen wilt blijven omgaan in de toekomst. Het geeft in ieder geval weinig blijk van respect naar anderen toe. Voor mij persoonlijk zou het een absolute no-go zijn, maar goed, dat ben ik en daar heb jij weinig aan.
Laat het weten als je verder nog vragen hebt of ergens mee zit!
ReagerenJohn (moderator)
11 juli 2025 om 17:13Vervelend voor je dat je dit hebt moet ervaren, maar je hebt de juiste stappen genomen. Hopelijk kunnen dit soort zieke zielen gestraft worden voor dat wat ze doen. Het komt ook veel valer voor dan je denkt.
Reageren