Mijn zoon is geopereerd aan een fistel, maar er blijft een klein gaatje open. Hij moet nu opnieuw geopereerd worden maar er iets is raar gebeurd met de verpleegster. Nadat ze mijn zoon verzorgd had, hing er een soort plakker op haar vingers die ze op mijn salontafel plakte. Wanneer ze weg was, zag ik dat het een plakker met gaatjes was, waar vuil en bloed op was in die gaatjes. Ik vroeg haar de dag erna wat dat was, toen zei ze dat ze dat gebruikte bij oude mensen die hun huid makkelijk los komt en dat ze daarbij in het water mochten, ik vond dat vies van haar dat ze dat op mijn tafel plakte en niet in het zakje deed dat bedoeld was voor de vuilbak. Dit blijft nu door mijn hoofd spoken. Kan ze zo mijn zoon besmetten met hiv als die plakker met dat vuil erop tegen haar hand is gekomen en ze vervolgens tegen dat gaatje in zijn bilspleet is gekomen. Ze staken gaasverband in dat gaatje. Dat bloedde niet meer. Ik heb er een foto van maar weet niet hoe ik hem kan doorsturen.het was een klein stukje plakker met vuil erin bruin, rood van kleur. Kun je zo besmet worden of moet je vloeibaar bloed zien
Volgens mij is dit verhaal al eerder op dit forum voorbij gekomen......
Dat is toch wel een raar verhaal van die verpleegster..
Maar hij krijgt zo geen HIV
Is inderdaad raar verhaal, maar spijtig genoeg gebeurd. Ze zei dat die plakker in haar tas gevallen was. Ik ben dan namelijk bang dat die plakker in haar tas tegen de schaar gekomen is waarmee ze het verband afknipte om in mijn zoon zijn gaatje in zijn billspleet te steken en hem dan zo besmetten met hiv of een andere bloedziekten. Is het mogelijk dat je indien je besmet bent met hiv na 3 jaar nog niets van symptomen hebt wat wijst op een hiv besmetting.
Dit is natuurlijk een totaal irreëel verhaal. En met irreëel bedoel ik dat het in iemands hoofd is ontstaan en niet in de werkelijkheid. Het doet me ook denken aan andere, vergelijkbare verhalen met vragen die hier enige tijd geleden kwamen over een hond die een condoom opat, een echtgenoot die een pakje bezorgt etcetera.
Het zijn elke keer dezelfde soort verhalen, bijna poëtisch geschreven, en allemaal met dezelfde slotvraag: kan je zo hiv krijgen.
Anoniem, ik vraag dit aan John, ik weet niet hoe ik een foto met de plakker moet mee sturen, dan zag u dat dit niet verzonnen is. Ik hoop dat John me nog antwoord
Je reageert zo ongeveer 24/7 op dit forum. Wel eens gedacht aan een angststoornis?
Te meer nu John al een antwoord op de irreële vraag heeft gegeven, en je daarna (midden in de nacht?) het verhaal weer wat verder aanvult en wederom dezelfde vraag stelt: kan je zo hiv krijgen.
Wees eens eerlijk naar jezelf, ga eens voor de spiegel staan en kijk wie je dan ziet. Accepteer dat je ernstig last hebt van angsten, en ga daar wat aan doen.
Exact ditzelfde berhaal heeft al eerder op dit forum.of op het andere forum gestaan!
Inclusief het niet weten hoe een foto van de zogenaamde plakker te sturen.
Het is dus ook niet nodig om dat te blijven "proberen" of om antwoorden te blijven vragen.
Je krijgt zo geen hiv, dus laat het los.......
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies