Zoeken Vraag het forum

Hiv uitslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alfa

Beste,

3 maanden terug heb ik vaginaal beschermd met condoom seks gehad. Echter kon de dame veel squirten en was er dus sprake van veel vaginaal vocht. Het orale gedeelte zowel pijpen als beffen was onbeschermd. Dame was een oud collega, geen betaald seks en/of prostituee. Na 2 weken kreeg ik klachten als doorzichtige afscheid en pijn bij het plassen. Na 6 weken op alle soa’s inclusief Hiv getest ( bij de GGD ), waarbij alle testen negatief waren. Echter bleven de klachten aanhouden en met 12 weken wederom voor alles soa’s plus Hiv getest bij mijn eigen huisarts. Ook nu waren alle testen wederom negatief. Moet ik mij nog zorgen maken om Hiv of kan ik het 100% afsluiten? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

HIV heb je dus niet. Dat is wel zeker. Bovendien zijn de klachten ook geen HIV symptoom Laat je urine eens testen op een urineweginfectie

Reageren
    Alfa

Dank je wel voor je snelle reactie John, wordt gewaardeerd! Dan ga ik verder in mijn zoektocht wat het wel kan zijn…

Reageren
Reageer op: Hiv uitslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.