Betrouwbaarheid test

Kan ik er vanuit gaan dat ik na een negatieve test van soapolionline.nl voor hiv en syfilis geen syfilis en hiv heb? Ik heb rekening gehouden met de windowfase van 4 weken. Of moet ik nu nog een test doen voor de zekerheid?

Reageer

4 weken geeft een heel goede indicatie, maar er zou nog een controle teest gedaan moeten worden bij 6-8 weken

Reageer

Na een tweede test na 6 tot 8 weken is het dus zeker? En geeft de eerste rest na 4 weken al wel goede indicatie?

Reageer

Dan had ik de eerste testen dus beter na 8 weken kunnen doen, Dan was een test genoeg geweest? Jammer van het geld! Misschien handig om te weten voor anderen.

Reageer

Dat klopt

Reageer

Was dan 1 test op syfilis en hiv genoeg geweest na 8 weken? Dan hoefde ke na 10 weken geen controle test meer te doen?

Reageer

dat klopt

Reageer

Syfilis kan overigens wel na 4 weken. Alleen voor HIV is dat te kort

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Dus je hoeft als je acht weken wacht maar 1 keer te testen en dan weet je het zeker? Op zowel hiv als syfilis?

Reageer

Ik bedoel dan 8 weken wachten na de onveilige sex?

Reageer

is 42 dagen (6 weken) ook goed zonder test te herhalen na 8 of 12 weken of moet ik nog een keer herhalen?

Reageer

6 weken is voldoende.

Reageer

Dus dan geen tweede test? Voor beide?

Reageer

Waarom blijf je je vragen stellen terwijl er al antwoorden zijn gegeven?

Reageer

Om zeker te zijn! Je leest verschillende berichten!

Reageer
Reageer op: Betrouwbaarheid test
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief