- Angstig8 december 2021 om 12:51
Hallo meneer
Ik heb na 4 weken en twee dagen een hivtest van soapoli online gedaan
Het gene wat is gebeurt ik heb man gepijpt is sperma in mijn mond gekomen heb het uitgespuugd en mijn mond gespoeld
Test is negatief. Hoef ik me geen zorgen meer te maken ?
Soaaidslijn zegt verwaarloosbaar risico
Wat is uw visie hierop
Niet meer testen nu deze test negatief is na vier weken ?
Bedankt voor de moeite.28 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 december 2021 om 17:04Geen zorgen meer maken. Je hebt geen HIV
ReagerenAngstig21 december 2021 om 07:48Goedemorgen
Ik heb me toch nog laten testen op hiv via soapoli online op 5 weken en 5 dagen. Uitslag negatief
Reageren
Ik kan toch vertrouwen op de uitslag?
Hoef me nu toch niet weer te laten testen?
Of moet ik me nog zorgen maken en later nog een keer testen op 12 weken ?
Wat vind u ervan?
GroetJohn (moderator)
21 december 2021 om 14:58Dan hoef je je niet meer te laten testen
ReagerenAngstig23 december 2021 om 08:07Dus ik kan er nu vanuit gaan dat ik geen hiv heb
Reageren
Ik blijf me zorgen maken. Slaap slecht ben oververmoeid zoek de hele tijd bevestiging
Dus voor de laatste keer…. Ik heb geen hiv na teee testen op 4 weken en twee dagen en op 5 weken en 5 dagen. Met dit onveilige pijpen van een man en sperma in de mond wel uitgespuugd maar kan altijd een klein beetje achtergebleven zijn
Ik weet het niet zeker.
U zegt dus. Niet meer testen. Je hebt geen hiv
Alvast bedankt voor al uw moeite hier
GroetJohn (moderator)
23 december 2021 om 17:00Geen HIV en niet meer testen
ReagerenAngstig30 december 2021 om 10:02Hallo meneer. Na uw antwoord toch nog een keer laten testen op 7,5 week na onveilig contact
Pijpen met sperma in mijn mond uitgespuugd
Nu was die weer negatief
Na de uitslag heb ik een dag later hoge hartslag van gemiddeld 90-110
Heeft dat met hiv te maken ?
Of kan ik er 100% vanuit gaan dat ik geen hiv heb na 3 verschillende testen van soapoli online op 4 weken en twee dagen, 5 weken en 5 dagen en deze test op 7 weken en 3 dagen ?Is het dan alleen stress wat dit veroorzaakt?
Reageren
Zo ja wat kan ik eraan doen. Maak me echt zorgen. Slaap slecht
GroetJohn (moderator)
30 december 2021 om 14:12HIV heb je dan niet. Misschien wel wat angst/stress
ReagerenAngstig30 december 2021 om 18:17Dus ik kan ervan uit gaan dat ik geen hiv heb en dat alles wat ik voel en merk aan mijn lichaam dus op zeker niet hiv gerelateerd is na deze test op 7,5 week ?
Reageren
GroetJohn (moderator)
30 december 2021 om 18:18HIV heb je in ieder geval niet
ReagerenAngstig30 december 2021 om 18:36Heb ik nog een vraag
Reageren
Na 18 dagen heb ik een chlamydia en gonorroe test voor de keel via soapoli online gedaan
Die was negatief
4 weken na onveilig contact heeft de huisarts twee plekjes op mijn tong waar ik me druk om maakte een kweek afgenomen op syfilis chlamydia en gonorroe
Die kwam na anderhalf week terug ook negatief
Nu is mijn vraag. Ik heb een schorre keel en voelt wat rauw aan. Geen keelpijn. Ik kan gewoon slikken zou dit gonorroe kunnen zijn of na 7,5 week zou je al veel eerder wat moeten voelen en sluit de testen op die data dat uit ?
Ik vraag veel maar dat komt omdat ik me zo druk blijf maken
Bedankt voor de moeite
GroetJohn (moderator)
30 december 2021 om 18:58Gonorroe en Chlamydia zouden dan bij 4 weken toch positief moeten zijn geweest. Dus die zullen niet aan de orde zijn
ReagerenAngstig1 januari 2022 om 16:16Hier nog een keer
Reageren
Heb sinds gisteren keelpijn en hoesten
Kan dat van hiv conversie zijn ondanks mijn testen. De laatste op 7,5 week na onveilig contact ?
GroetAngstig1 januari 2022 om 16:52Het is nu 8 weken en een dag sinds onveilig contact pijpen met sperma in mond. Wel uitgespuugd
Maak ik me zorgen om helemaal niets na de laatste test op 7,5 week?Bedankt voor de moeite
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2022 om 18:25Dat zijn dan zorgen om niets
Reageren