Zoeken Vraag het forum

Hiv met condoom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Julius

Een ruime maand geleden seks gehad met een (jonge)dame. Seks was met condoom. Ik ben zelf een hetero man dus nooit iets met een andere man gedaan.

Is er rede voor mij om me zorgen te maken over HIV?

4 reacties
    Reageren
    Julius

Terugkomend op vorig bericht:

Is het überhaupt een rede voor mij om me zorgen te maken over een andere soa? Geen plasklachten, branderig gevoel niet, etc etc. Alleen last van een drukkerig en zeurend gevoel links op mijn schaambot. Dit trekt nogal naar de heup. (Of andersom) het kan dus ook zijn dat het in de heup zit en naar de schaamstreek trekt.

Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je toch geen HIV

Reageren
    Julius

Bedankt voor uw antwoord. Ergens weet ik heel goed dat dat niet kan, toch maak ik me enorme zorgen bij ieder bultje of bloedpuntje wat ik tegenkom. Zou ik me om een andere soa zorgen moeten maken?

Reageren
    John (moderator)

Een condoom biedt voldoende bescherming tegen soa’s

Reageren
Reageer op: Hiv met condoom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.