Zoeken Vraag het forum

Welke test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Onbekend

Zou u mij kunnen zeggen welke test is deze aub ? 4de of 3de generatie? Het resultaat was na 8 weken ongeveer? Is het 100% of moet ik de test later herhalen?

Thnx

9 reacties
    Reageren
    Onbekend

Sorry ik was de foto vergeten

Reageren
    John (moderator)

Het was in ieder geval een combitest. En als die in Nederland is uitgevoerd, neem ik aan dat het een 4de gen test was
    Maar aan de hand van wat er op de foto staat kan ik dat niet beoordelen. alleen dat het een combitest was

Reageren
    Onbekend

Dat was bij ITG in antwerpen

Reageren
    John (moderator)

Dan is het een 4de gen. combitest

Reageren
    Onbekend

En is het 100% sluitend (ongeveer 8 weken na)of moet ik de test later herhalen , want ik hoor overal 12 weken voor zekerheid

Reageren
    John (moderator)

Vanaf 6 weken kun je er vanuit gaan dat je geen HIV hebt. Hertesten is dan niet nodig

Reageren
    Onbekend

Danku John , dus die 12 wken is voor 3de generatie testen?

Reageren
    John (moderator)

12 weken is voor oudere testen en voor landen waar ze niet de laatste nieuwe testen gebruiken

Reageren
    Onbekend

Hartelijk bedankt.

Reageren
Reageer op: Welke test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.