Zoeken Vraag het forum

Condoom test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Daniel

Hey all,

Ik heb een man anaal genomen met condoom. Ik hoor nu verhalen van condoom scheuren.

Na de sex heb ik de condoom eraf gehaald en gevuld met water en op een tafel gelegd, zag geen lekkage.

Hoe weet je of een condoom gescheurd is of zie je dat?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als een condoom scheurt, dan zie je dat meteen.

Reageren
    Dennis

Hoi John,

Dit vraag ik me ook wel eens af. Klopt het dat je bij een scheur spreekt over een scheur en dus geen miniscuul plekje?

Iemand gaf mij aan dat het dan niet gaat om een speldenkopje als gaatje, maar echt om scheuren en dat je dit wel ziet?

Stel er is een piepklein gaatje, kan dit dan een soa opleveren? Hoop toch echt dat we mogen vertrouwen op condoom?

Groet

Reageren
    John (moderator)

Als een condoom scheurt, dan hang die aan flarden. Dat is meteen te zien en niet te missen

Reageren
    Daniel

Hallo John,

Zoals ik zei na sex een test gedaan met water. Zie foto deze ziet er goed uit toch. Dus een scheur zou ik wel gezien hebben?

Reageren
    John (moderator)

Zoals ik al schreef: Als een condoom scheurt zie je dat meteen. En die kan ja dan ook niet meer met water vullen

Reageren
    Daniel

Ik had een foto geupload. Zie die niet meer staan. Had jij die gezien?

Dank John.

Reageren
    John (moderator)

Ja, maar ook weer verwijderd.

Reageren
    Daniel

Oke dan weet ik dat het goed zat.

Heel erg dank John

Reageren
Reageer op: Condoom test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.