Zoeken Vraag het forum

bang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano

Hallo,

ik maak me zorgen dat ik risico heb opgelopen na het bezoeken van een prostitutee uit amsterdam van dominicaanse afkomst. ze gebruikte een condoom voor mijn penis. En ging er zeg maar boven op. 2 min later was ik door de zenuwen gekomen daarna toen ze ze opstond bleek de condoom een stukje in de vagina t zitten en zat het zeg maar niet meer om me penis omdat ik was gekomen, en de sperma lekte een beetje van die condoom naar beneden op mijn been ze zei dat ik in het condoom was gekomen.. maar ik ben bang dat ik iets heb opgelopen hiv of iets want het is namelijk wel een prostitue uit amsterdam. Ik maak me er heel druk om en ik wil zoiets nooit meer …. hoop op een snel antwoord

Groetjes,

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Er is een kleine kans om zo een soa te krijgen maar geen HIV

Reageren
Reageer op: bang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.